فناوری VR و دوچرخه سواری

با گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی ، وسایلی که باعث راحتی افراد در زندگی شده بسیار متنوع و پیشرفته شده اند ، به عنوان مثال ، تا 20 سال پیش دوچرخه فقط در یک یا دو مدل تولید می شد. اما اکنون دوچرخه در انواع دوچرخه های شهری ، دوچرخه کوهستان ، دوچرخه تور ، دوچرخه تاشو ، دوچرخه شو و موارد دیگر. در فروشگاه های محلی ، فروشگاه های بزرگ یا فروشگاه های آنلاین ساخته و فروخته می شوند.

همچنین ، هر یک از این مدل های دوچرخه ذکر شده ، هر کدام چندین مدل فرعی دارند ، به عنوان مثال ، دوچرخه حرکات نمایشی خاص خود را دارد. دو مدل دوچرخه به نام های مسابقه ای ، آزاد ، پرش وجود دارد. بنابراین ، هنگام تایپ کردن فروشگاه دوچرخه فروشنده دوچرخه سوالات مختلفی را از شما می پرسد که اگر نمی دانید کدام یک برای شما مناسب است ، دوچرخه را بخرید.

یکی از دلایل تنوع دوچرخه ، ورود علوم و فنون مختلف در صنعت دوچرخه است که هدف آن کاهش هزینه ها ، تسهیل دوچرخه سواری و در برخی موارد افزایش سرعت دوچرخه است. به عنوان مثال ، ظهور نوع جدیدی به نام دوچرخه دوچرخه الکتریکی که به دوچرخه سوار هنگام دوچرخه سواری کمک می کند ، نشانه سبکی بیشتر و افزایش سرعت دوچرخه است.

همچنین تعدادی دستگاه وجود دارد که می تواند برای تجهیز دوچرخه به فناوری های جدید مورد استفاده قرار گیرد. به عنوان مثال ، دوچرخه های ساده شهری را می توان با کمک “مربیان توربو” به دوچرخه ثابت تبدیل کرد و از خانه یا باشگاه می توان از آن برای ورزش های هوازی استفاده کرد. با استفاده از کیت دوچرخه برقی می توانید یک دوچرخه معمولی را به دوچرخه برقی تبدیل کنید.

فناوری های جدید و نوظهوری نیز به حوزه دوچرخه سواری وارد شده اند و با ترکیب دوچرخه ، “شبیه سازهای توربو” و فناوری جدید VR ، یک مدل دوچرخه سواری جدید ایجاد شده است که به دلیل تازگی آن برای اکثر مردم بسیار عجیب و جذاب است. والدین از طریق خرید دوچرخه کودک و “شبیه سازهای توربو” و استفاده از فناوری VR دیگر در هنگام دوچرخه سواری برای فرزندان آنها اهمیتی ندارد.

فناوری VR و دوچرخه سواری

در زمستان هوا برای دوچرخه سواری مناسب نیست. زمستان دوچرخه سواری را با برف و باران و جاده های یخ زده خطرناک می کند. هوای یخ زده و طوفانی ، که در آن بیشتر ما ترجیح می دهیم زندگی خود را نگذرانیم. حال تصور کنید که در این زمان می خواهید دوچرخه سواری کنید.

در زمستان ، به عنوان تردمیل ، بیشتر دوچرخه سواران در خانه به جای جاده یا کوه سواری می کنند. دوچرخه سواران برای ایجاد مقاومت در چرخ عقب دوچرخه و تبدیل دوچرخه به یک دوچرخه ثابت ورزشی از “مربیان توربو” استفاده می کنند ، دستگاههایی که به چرخ عقب دوچرخه متصل می شوند ، معمولاً از طریق آهنربا یا گرانروی متغیر.

روزگاری ، توربوشارژرها ماشین های پر سر و صدایی بودند که هنگام دوچرخه سواری به نظر ناله می رسید. با استفاده از این مدل دوچرخه سواری هیچ جایی حرکت نمی کنید و فقط باید در یک مکان ثابت قدم بزنید. این مدل دوچرخه سواری از نظر جسمی و روحی دوچرخه سوار را خسته می کند زیرا هیجان ، جذابیت و تغییر مناظر ندارد ، بنابراین انگیزه ای برای ادامه این سفر برای دوچرخه سوار وجود ندارد. با این حال ، این باعث بهبود تناسب اندام و سلامت قلب و عروق می شود.

راه حل چیست؟ با ترکیب فناوری با دوچرخه ثابت که همان محصولی است که Zwift ساخته است ، می توان یک محصول جدید ایجاد کرد.

Zwift حدود پنج سال است که وجود دارد و بهترین توصیف آن بازی آنلاین دوچرخه سواری برای بسیاری از بازیکنان است. اما به جای کنترل صفحه کلید یا ماوس ، برای کنترل شخصیت خود در بازی ، باید از مدرن ترین مربی توربو استفاده کنید. لازم به ذکر است که مربیان هوشمند توربو ارزان نیستند ، هزینه آنها از 500 تا بیش از 1000 دلار است. گزینه های ارزان تری وجود دارد ، اما شما برای یک تجربه عالی به این مربیان توربو نیاز دارید.

این بازی ماهانه 14 دلار هزینه دارد. پس از بارگیری این بازی و تنظیم حساب کاربری و اتصال مربی توربو به دوچرخه ، می توانید بازی را شروع کنید.

Zwift از طریق بلوتوث با مربی توربو ارتباط برقرار می کند و به مربی توربو می گوید که چقدر قدرت دارد.

با این کار دیگر لازم نیست بگوییم که چقدر مقاومت دارد و فقط باید پدال را بچرخانیم. این بدان معنی است که شما فقط باید به آنچه در بازی اتفاق می افتد واکنش نشان دهید ، همانطور که در دنیای واقعی نیز هنگام دوچرخه سواری به آنچه در اطراف شما اتفاق می افتد واکنش نشان می دهید.

قبل از Zwift ، من یک برنامه تمرینی را روی کاغذ نوشتم به گونه ای که هر قسمت از تمرین را روی یک کاغذ جداگانه نوشتم و آن را در جایی چسباندم. بعد از اتمام هر قسمت از تمرین ، مقاله را می نویسم. من این کار را می کنم و وقتی روزنامه ها را کم و زیاد می کنم ، انگیزه ام برای ادامه تمرین و پایان تمرین افزایش می یابد.

اما با Zwift ، تمام این اطلاعات با دقت بیشتری بر روی صفحه مقابل من نمایش داده می شود. او قدرت ، سرعت ، تعداد و فواصل زمانی تمرین را به من نشان می دهد و به من می گوید که چقدر از تمرین مانده ام و حتی برای افزایش انگیزه ام کلمات تشویقی می گوید و این کلمات را بارها و بارها تکرار می کند. مانند یک مسابقه واقعی ، که در آن مربی دوچرخه سوار او را به ادامه مسابقه و تسلیم نشدن تشویق می کند.

همچنین ، پس از اتمام موفقیت آمیز مسیر ، به شما پاداش شخصیت شما در بازی ، ستاره ، امتیاز و تجهیزات دوچرخه سواری مانند جوراب ، عینک آفتابی یا دوچرخه جدید می دهد. همچنین می توانید امتیازات خود را در فروشگاه بازی صرف کنید تا سریعترین دوچرخه ها را خریداری کنید. مانند چوب و هویج ، اما چوب وجود ندارد و همه چیز هویج است.

زویفت این چیزی بیشتر از “بازی” است

فناوری VR و دوچرخه سواری

بازی های ویدیویی اغلب مورد انتقاد قرار گرفته اند زیرا بازیکنان را به سیب زمینی تنبل تبدیل کرده اند ، اما زویفت این نوید می دهد که هرچه بیشتر “بازی” کنید ، آمادگی جسمانی شما بهتر است .

زویفت یک بازی معمولی نیست ، زویفت این یک جامعه بزرگ از دوچرخه سواران واقعیت مجازی شده است .

این جامعه چنان قدرتمند و پیشرفته است که یک لیگ الکترونیکی با قهرمانان ملی دارد زویفت او در تلاش است تا به یک ورزش المپیکی تبدیل شود!!

درون جهان واقعیت مجازی

تمام دوچرخه سواری زویفت آنها در یک دنیای مجازی اتفاق می افتند. که در زویفت بسیاری از خطوط و جاده های واقعی دوچرخه سواری شبیه سازی شده اند.

اما دنیای بی نظیر او زویفت همچنین چه کاری باید انجام شود واتوپیا او مشهور است.

همانطور که در این دنیاهای مجازی می چرخید ، زویفت به مربی توربو شما می گویید مشکل را بر اساس آنچه در بازی اتفاق می افتد کم یا زیاد کنید. وقتی جاده بالا است ، مربی توربو دشواری آن افزایش می یابد تا همان احساس ارتفاع را در زندگی واقعی به شما القا کند. وقتی پایین می آیی ، مربی توربو سختی را کاهش می دهد و چرخ را آزاد می کند تا شکل واقعی شیب را شبیه سازی کند.

فناوری VR و دوچرخه سواری

علاوه بر این ، با استفاده از برنامه Zwift ، همراه با برنامه اصلی ، می توانید کارهای سرگرم کننده ای مانند “باد کردن دوچرخه خود” را انجام دهید تا سایر ورزشکاران بدانند که شما در طول یک بازی می آیید. یا با دوچرخه سوارانی که در جهت مخالف حرکت می کنند ، دست بدهید.

Zwift یک بازی است که من را از درد پا هنگام رانندگی با دوچرخه ثابت منحرف می کند. علاوه بر این ، من دیگر از نظر جسمی و روحی خسته نیستم به دلیل طبیعت زیبا و افراد مختلفی که در بازی می بینم ، که می توانم با آنها سرگرم شوم و صحبت کنم. من می توانم این بازی را به صورت گروهی و با گروه خاصی از افراد انجام دهم که به آن حالت کاربر می گویند.

بازی به گونه ای است که احساس می کنید واقعاً در دنیای واقعی دوچرخه سواری می کنید.

برای خرید دوچرخه می توانید به وب سایت فروشگاه آنلاین بروید دنرو ، تولید کننده ، وارد کننده دوچرخه ، دوچرخه برقی و موتورسیکلت برقی.

منبع

دیدگاه‌ها

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *