طرز تهیه کاپوچینو از یک کافه اداری / خانگی

طرز-تهیه-کاپوچینو-از-یک-کافه-اداری-/-خانگی

کاپوچینو یا “قهوه معکوس” سالهاست که در کافه ها یک نوشیدنی بسیار محبوب است. بسیاری از دوستداران قهوه علاقه مند به تقلید از این محصول در خانه هستند. چطوری این کار را انجام میدهی؟

ساده و پیچیده

به عنوان یک اصل ، دستورالعمل کاپوچینو یک موضوع بسیار ساده است: برخی اسپرسو ، مقداری شیر داغ و مقداری کف (در واقع ، شیر کف دار). این همه! اما خوب انجام دادن همه اینها ، واقعاً “مثل یک کافه” ، داستان دیگری است. ساخت کاپوچینو با دستگاه قهوه ساز اتوماتیک و پیشرفته البته ممکن است ساده تر باشد. از طرف دیگر ، این قطعاً به خودی خود هنری است که در آن تجربه نقش مهمی دارد. آنچه واقعاً به دنبال دارد ، از جمله سایر موارد ، به خود دستگاه بستگی دارد. آیا اتوماتیک است؟ نیمه خود کار؟ دستی؟ آیا شامل پارگی شیر است یا نه؟ و بیشتر.

مراحل اصلی

این یک طرح کلی از نحوه تهیه کاپوچینو است:

افزودن اسپرسو – ساخت اسپرسو ، در اصل ، فرآیند فشرده سازی بخار از طریق دانه های قهوه آسیاب شده است. در دستگاه های قهوه ، این امر در یک روند آشنا از پر کردن صافی با قهوه ، سفت کردن ، موقعیت قرار دادن با یک دسته و غیره منعکس می شود. در آخر اسپرسو ، برای یک سوم پایینی فنجان کاپوچینو ، دریافت می کنیم.

شیر گرم را اضافه کنید – فنجان سوم دیگری که با شیر گرم پر شده است.

افزودن شیر کف – شیر تزئینی را با تزریق بخار دستگاه قهوه به شیر سرد یا دستگاه اختصاصی جداگانه تهیه کنید. یک سوم بالایی را به فنجان کاپوچینو اضافه کنید. مقدار کف در واقع متفاوت است و ممکن است چندین برابر کمتر باشد. همه مطابق با “دستورالعمل های مختلف کاپوچینو” و تنظیمات شخصی متفاوت است.

مواد افزودنی به همان اندازه که می خواهید – قند؟ دارچین؟ شکلات؟ کاکائو؟ به سلیقه شخصی خود اضافه کنید.

نکات پیشرفته

بیشتر می خواهید؟ نکات بی شماری برای بهبود کیفیت کاپوچینوی تهیه شده شما وجود دارد.

كنترل تجهیزات – مطمئناً هنگام تهیه كاپوچینو با دستگاههای قهوه ساز باید كاملاً خود دستگاه و نحوه كار آن را بشناسید.

احتیاط در برابر گرم شدن بیش از حد – هنگام کف کردن شیر ، از دمای 75 درجه بیشتر نشوید ، تا به طعم آن آسیب نرساند.

قهوه تازه – طراوت قهوه بر طعم به دست آمده تأثیر زیادی دارد.

فشرده سازی قهوه – برای تهیه اسپرسو در دستگاه ، ابتدا قهوه باید فشرده شود. این مرحله ممکن است حاشیه ای به نظر برسد ، اما در واقع بسیار مهم است. غفلت از آن باعث عبور بخار از حفره های موجود در قهوه می شود و نتیجه آن اسپرسوی بی کیفیت است. اطمینان از فشرده سازی خوب منجر به عبور کامل و یکنواخت بخار از قهوه ، با نتایج عالی خواهد شد.

نقاشی در قهوه – آیا می خواهید تصاویر چشمگیری را که در کافه ها روی کف ساخته می شوند ، تهیه کنید؟ “هنر Latte” (به اصطلاح آن) به خودی خود دنیای خاصی است که حتی در آن مسابقات و هنرمندان خبره ای نیز برگزار می شود. می توانید “کوچک” را با کشیدن کف با خلال دندان ، چیزهای ساده مانند قلب شروع کنید.

جلوگیری از عوارض جانبی – یک دستگاه قهوه بقایای قهوه قدیمی را در لوله های خود جمع می کند. این بر طعم کاپوچینوی تولید شده تأثیر منفی می گذارد. راه حل ساده است – دستگاه را تمیز کنید. همچنین توصیه می شود که مرتباً آن را بوت کنید.

دیدگاه‌ها

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *