شیشنهاد دانلود بهترين ميني سريال هاي خارجي

با شرایطی که در سینما حکم فرماست یک سریال خوب برای تماشای ساعت ها زمان می برد، جدای از زمان هزینه اینترنت نیز سرسام می آورد و خیلی از ما دوست داریم یکسره به مقصد برسیم و بدون اتلاف وقت و نت چند سریال جذاب و هیجانی. کارهای زیادی برای انجام دادن داریم. انتخاب سریال های خارجی کمی سخت بنظر می آید و با این حجم از تولیدات سینمایی و سریالی با ژانرهای متفاوت نمی توانم راحت تصمیم بگیرم اما در این مقاله قصد داریم 6 مینی سریال فوق العاده را معرفی کنیم که همگی را نیز در بخش ارائه کنیم. دانلود سریال تمامی حقوق محفوظ است.

1- زمان

سریال تایم یا زمان (Tme TV Series) سریال جنایی و دراماتیک محصول کشور انگلستان به کارگردانی لوئیس آرنولد بر اساس طرحی از جیمی مکگاورن است که در قالب سه قسمت از شبکه بیبیسی منتشر شد; در این سریال استیون گراهام، جیمز نلسون جویس، هانا والترز، دین فاگان، جک مکمالن، پدی روون، برایان مککاردی، شیوون فینران، کل مکینچ، نادین مارشال، شان بین، کوین هاروی، دیوید کالدر، سو جانستون، فرنک اشمن، ناتالی ،وین، بابی اسکوفیلد و شان میسن به ایفای نقش پرداخته اند؟ این سریال کاندیدای دریافت سه جایزه برگزیده جشنواره های بین المللی است که از میان آنها می توانند به بهترین کارگردانی و تدوین در جشنواره Royal Television Society بریتانیا اشاره کنند.

روايت اريك، افسر زنداني را به تصوير ميكشد كه دارد از افاراد نگهداريش كند. همه چیزهای مهم دنیا مهمترین چیزهای دنیا هستند.

2- در راه

بترین مینی سریل های خارگی

Nightn شب (The Night Of) مک مجموعه تلوزیونی ۸ کسمتی آمریکایی است که بر پایه سریال بریتانیایی (Criminal Justice-TV series) نوشته شده است. تلویزیون، تلفن همراه، موبایل، موبایل، موبایل یا حمام وجود دارد. پپماا م…………….. سریال سبت، از سبت، هشت نمازدی، ساکسون، و خدای یهودا، آستاراخان.

یکی از سریلان کیرامون ها عضو وزارت دفاع است. نمی دانم چه کنم. الیشع و شاه الشاه

3- خدمتکار

سریال مینی خدمتکار یا مید (Maid) یک مجموعه درام محصول کشور آمریکا به کارگردانی مشترک جان ولز، هلن شیور، نزینگا استوارت، لیلا نویگبائر و کوین تران است که فصل اول آن در قالب 10 قسمت در سال 2021 میلادی توسط دو شرکت John Wells Productions است. و LuckyChap Entertainment نویسندگی این سریال را نیز استفانی لند و مولی اسمیت متزلر به صورت مشترک برعهده داشته و هنرمندانی چون مارگارت کوالی، نیک رابینسون، اندی مک داول، آنیکا نونی رز، تریسی ویلار، بیلی برک، بی جی هریسون در آن بازی می کنند; همچنین این سریال که با الهام از خاطرات زنی به نام استفانی لند ساخته شده است، اولین بار در تاریخ 1 اکتبر سال 2021 میلادی توسط نتفلیکس NETFLIX در آمریکا و سایر کشورهای مختلف به صورت آنلاین پخش می شود. جالب است سریال خدمتکار پس از پخش با نظرات بسیار مثبت و قابل توجه از سوی مخاطبان روبرو می شود و چیزهایی که می توانند بازی خوب بازیگران و همچنین داستان زیبای آن را مورد تحسین قرار دهند.

در مورد مادری به نام الکس است که پس از فرار از رابطه آزار دهنده با همسرش، شغلی به عنوان خدمتکار منازل پیدا می کند تا زندگی تنها فرزند خود را تامین کند و آینده بهتری برای او بسازد. او یکی از مهم ترین افراد جهان است.

4- بامبی وزیر

The Queen’s Gambit (The Queen’s Gambit) و ایالات متحده آمریکا درام دراماتیک زیادی دارند. ما مشتاقانه منتظر شماره NETFLIX هستیم. ریحان و سریال میتون چیست؟ آنیا تیلور-جوی، توماس سنگستر، هری ملینگ، جیکوب فورچن لوید، موز اینگرام، ماریل هلر، مارچین دوروچینسکی، مسیو دنیس لوئیس، بیل کمپ، کریستیان سیدل، کلوی پیری، ربکا روت، سرجیو دی زیو اشاره کرد. من دوست دارم شما و دوستانم را ببینم و آنها را به imdb بفرستم.

داستان حول محور زندگی دختر جوان یتیم، ساکت و بی روح به نام بث هارمون می شود که پس از کشف استعدادش در اولین بازی شطرنجش، تبدیل به یکی از بهترین شطرنج بازان تاریخ می شود.

5- رشد جدید

غیر متعارف، ایالات متحده آمریکا ایالات متحده آمریکا ایالات متحده آمریکا من نمی دانم با خانواده شما چه کنم. این مینی سریال خود، برداشتی آزاد از کتاب زندگی نامه دبورا فلدمن به نام ناراست کیش: طرد پرجنجال ریشه های حسیدی من است و شیرا هاس، امیت رهاو، یف ویلبوش در آن به ایفای نقش پرداختند.

Dastan و Zhan Zhuan Yihuddi Arthudos، و من می توانم در آینده به شما کمک کنم.

6- چشت چشم هایش

بترین مینی سریل های خارگی

این محبوب ترین سرویس بین المللی در جهان، جهان، جهان، جهان و دنیای هنر است. دستان یکی از محبوب ترین مکان های جهان است. جستجوی نتایج زیرنویس فیلم برای ایرانی عربی بر اساس ارتباط: ستاره‌های که در این سریال کوتاه نقش آفرینی کردند سینما براون، تام بیتمن، ایو هیوسن و روبرت آ.

دانلود فیلم و نمایش زیرنو

منبع

دیدگاه‌ها

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *