دانلود نرم افزار draw.io – نمودارهای نمودار و نمودارهای مختلف را ترسیم کنید

در این مقاله ، وب سایت TakTip نرم افزار draw.io را برای ترسیم نمودارها و نمودارهای مختلف بررسی و ارائه می دهد. بنابراین برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این برنامه با ما همراه باشید.

نمودارها و نمودارهای بلوکی برای ما بسیار مهم هستند. چه در زمینه شبکه سازی و چه برنامه نویسی ، ابتدا باید نقشه ای از افکار خود بسازیم. ترسیم نمودار می تواند در هر زمینه ای به ما کمک زیادی کند.

شاید برای شما جالب باشد اما حتی برای فعالیتهای روزمره نیز می توانید از نمودارها و نمودارهای متنوعی استفاده کنید. بهره گیری از این اشکال هندسی و اتصال آنها به یکدیگر ، نقشه ذهنی از افکار ما را فراهم می کند.

با این حال ، در این نشریه تصمیم داریم این نرم افزار منحصر به فرد را در اختیار مردم عزیز قرار دهیم.

نرم افزار Draw.io بهترین گزینه برای ترسیم نمودارهای نمودار و نمودارها است

یکی از بهترین نرم افزارها برای طراحی نمودارها یا نقشه های ذهنی ، draw.io است. دلایل مختلفی وجود دارد که این برنامه را از سایر نرم افزارهای این حوزه متمایز می کند. یکی از اصلی ترین آنها منبع باز draw.io است. به طوری که همه توسعه دهندگان به کد داخلی آن دسترسی دارند و می توانند متناسب با نیاز خود در این کد تغییراتی ایجاد کنند.

نرم افزار Draw.io

البته لازم به ذکر است که این نرم افزار ابزار عظیمی را فراهم می کند و به ندرت پیش می آید که توسعه دهندگان منبع برنامه را خود ویرایش کنند.

ابزارهای موجود طوری تنظیم شده اند که می توان نمودارهای فلو یا نمودارهایی را طراحی کرد. به عبارت دیگر ، شما نه تنها در زمینه برنامه نویسی و شبکه ، بلکه در زمینه های مختلف نیز قادر خواهید بود فلوچارت های مختلفی ایجاد کنید.

ویژگی همگام سازی عالی در ابر

برنامه های زیادی در وب در این زمینه وجود دارد که هر کدام از آنها ویژگی های متنوعی را در اختیار کاربران خود قرار می دهند. اما توجه به حجم بسیار زیاد آنها مهم است. از طرف دیگر ، اگر پس از ایجاد نمودار به نرم افزار سازنده دسترسی نداشته باشید ، نمی توانید این نمودار جریان را در رایانه یا تلفن هوشمند دیگر فراخوانی کنید. این دقیقاً همان چیزی است که بیشتر به draw.io توجه شده است.

در draw.io ، به لطف سرورهای ابری و حساب ویژه خود ، می توانید هر نوع نمودار فلوچارت یا نقشه ذهنی را در هر زمان ، حتی بدون دسترسی به رایانه شخصی خود فراخوانی کنید. البته علاوه بر تماس ، امکان ایجاد تغییر در رتبه بندی نیز وجود دارد.

بدون محدودیت با فرم های مختلف تماس بگیرید

اگر به نرم افزارهای مشابه در این زمینه نگاه می کنید ؛ محدودیت های ارقام را مشاهده خواهید کرد. این محدودیت ها نشان دهنده اجبار به ساخت بلوک نمودارهای خاص است. اما در draw.io همه این محدودیت ها برداشته می شود. شما نه تنها به ارقام اصلی دسترسی دارید ، بلکه 54 گروه مختلف در گروه Shape وجود دارد که هر گروه به کاربران خاص کمک می کند تا نیازهای خود را برآورده کنند.

نرم افزار Draw.io

علاوه بر این ، ارقام موجود در حالت ایستا نیستند. این ویژگی به شما امکان می دهد اشکال را به راحتی ممکن تغییر دهید ، حتی اگر اشکال مورد نیاز خود را در هیچ یک از دسته ها پیدا نکنید.

با تنظیم پلاگین ها در draw.io همه محدودیت ها را تنظیم کنید

همانطور که در توضیحات بالا ذکر شد ، نرم افزارهای مختلف در مناطق مختلف به ترسیم بلوک نمودارها و نقشه های ذهنی کمک می کنند. با این حال ، فقط می توانید از پلاگین ها در نرم افزار draw.io استفاده کنید.

این افزونه ها در صورت محدودیت آنها را از بین می برند و ویژگی های فوق العاده ای را در اختیار کاربران قرار می دهند. برای استفاده از این افزونه ها نیازی به نصب افزونه های حجیم ندارید و حتی می توانید در نسخه آنلاین نرم افزار با آنها تماس بگیرید.

در هر قالبی خروجی بگیرید

یکی دیگر از ویژگی های draw.io که می تواند مورد استفاده بسیاری از کاربران قرار گیرد ، دریافت فایل خروجی در قالب دلخواه خود است. با استفاده از این نرم افزار می توانید نمودارهای فلوچارتان را در قالب هایی مانند jpeg ، pdf ، xml و .. بارگیری کنید. دریافت نقشه ها در این قالب ها به شما امکان می دهد تا به راحتی آنها را در سیستم عامل های مختلف فراخوانی کرده و یا با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

اخرین حرف

نرم افزار Draw.io یکی از بهترین و قدرتمندترین برنامه ها در زمینه نمودار بلوک ، نمودار و نقشه نقشه ذهن است. اگرچه این نرم افزار دارای امکانات و ویژگی های بی پایان است ، اما ما سعی کرده ایم در این مقاله به مفیدترین این ویژگی ها اشاره کنیم. با این وجود می توانید تجربه خود را در استفاده از این نرم افزار و ویژگی های آن در قسمت نظرات با ما در میان بگذارید.

منبع

دیدگاه‌ها

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *