تعمیر لپ تاپ نوع تک

تعمیر لپ تاپ یک کار بسیار تخصصی است و هر کیت یا تکنسین تعمیر لپ تاپ قادر به انجام آن نیست.

مرکز تعمیرات لپ تاپ دلتوس به راحتی مشکلات و آسیب های لپ تاپ های تولید شده توسط ایسوس، لنوو، سامسونگ، توشیبا، اچ پی، را برطرف می کند. سیب، ایسر، مایکروسافت، ریزر، آی بی ام، دل و ام اس آی با تکیه بر آخرین تجهیزات و دانش فنی، خدمات حرفه ای خود را می شناسند و از بهترین قطعات و برنامه ها برای تعمیر حرفه ای آنها استفاده می کنند.

با اختراع لپ تاپ، کار انسان امروزی آسان تر شده است. با استفاده از لپ تاپ، افراد می توانند به راحتی در هر مکانی کار کنند و بر موانعی مانند زمان و مکان غلبه کنند. لپ تاپ یک کامپیوتر متحرک، سبک و با طراحی چشمگیر است که امروزه تقریبا میهمان هر خانه ای است.

اما همه این ویژگی های خوب به معنای بی تاثیر بودن ضعف لپ تاپ یعنی آسیب نرم افزاری و سخت افزاری این دستگاه و آسیب دیدن لپ تاپ مانند هر دستگاه دیگری نیست.

اما با تعمیر لپ تاپ در کیت تخصصی و مجهز، همچنان می توانید مدت زیادی از لپ تاپ خود استفاده کنید و از پرداخت هزینه بیشتر خودداری کنید.

چرا تعمیر لپ تاپ بهتر از خرید مجدد آن است؟

قیمت لپ تاپ های ساخت برندهای مختلف با یکدیگر متفاوت است اما همانطور که می دانید به دلیل عدم ثبات نرخ ارز و قیمت بالای آن قیمت بالایی دارند.

خرید لپ تاپ در مقایسه با تعمیر لپ تاپ عملا یک گزینه گران قیمت است، در حالی که می توانید به مراکز خرید مانند دلتوس بروید تا مطمئن شوید که لپ تاپ خود را با هزینه ای بسیار کمتر از خرید لپ تاپ جدید تعمیر می کنید.

تعمیر لپ تاپ

دلایل آسیب دیدن لپ تاپ چیست؟

لپ تاپ یک وسیله الکترونیکی است مانند هر وسیله دیگری که محصول علم و فناوری است. ساخته شده از قطعات حساس مختلف که با برق کار می کنند.

لپ تاپ مانند سایر دستگاه ها می تواند به دلیل نشت زمان، به روز رسانی ناموفق سیستم یا موارد دیگری مانند افتادن و ضربه، بدنه شکسته، ورود و نفوذ مایعات و بسیاری موارد دیگر باشد که باعث آسیب می شود. این دستگاه می شود. شما نیاز به تعمیر تخصصی لپ تاپ دارید.

برخی فکر می کنند که فقط لپ تاپ های دست دوم آسیب می بینند و لپ تاپ های جدید نیازی به تعمیر ندارند. این یک تصور اشتباه است! تعمیر لپ تاپ جدید و تعمیر لپ تاپ موجود در انبار واقعاً تفاوتی ندارند.

مطمئنا هر دو سیستم مشکل دارند که در این صورت هر کدام از این لپ تاپ ها نیاز به تعمیر دارند. در چنین مواقعی مراجعه کاربر به مراکز تعمیراتی مانند دلتوس انتخاب هوشمندانه ای است زیرا با مراجعه به چنین مراکزی به شما این اطمینان را می دهیم که مطمئناً سیستم شما تعمیر خواهد شد.

عیب یابی و تعمیر صحیح ایرادات لپ تاپ با استفاده از جدیدترین قطعات و تجهیزات روز دنیا بهترین تضمین برای تعمیر لپ تاپ شما می باشد.

خرابی های رایج لپ تاپ

یکی دیگر از خدمات تخصصی ارائه شده توسط مرکز تعمیرات دلتوس، تعمیر و نگهداری دوره ای لپ تاپ و تعمیر لپ تاپ با برندهای مختلف. دلتوس سرویس با انجام اقدامات لازم برای عیب یابی لپ تاپ از جمله خرابی های سخت افزاری و نرم افزاری تمام تلاش خود را برای تعمیر لپ تاپ شما انجام خواهد داد.

شایع ترین خرابی های لپ تاپ عبارتند از:

  • لپ تاپ روشن نمی شود
  • لپ تاپ را بزن
  • لپ تاپ های سریال
  • لپ تاپ ویندوز ظاهر نمی شود
  • صدای غیر عادی لپ تاپ
  • تصاویر ازدحام روی لپ تاپ
  • خرابی شارژر آی سی لپ تاپ
  • هارد لپ تاپ پیدا نشد
  • لپ تاپ را بدون دلیل خاموش کنید
  • صفحه لپ تاپ را بشکنید
  • داغ شدن بیش از حد لپ تاپ
  • لپ تاپ شارژ نمی شود
  • خوردگی لپ تاپ

اینها تنها تعدادی از خرابی های رایج لپ تاپ هستند که توسط تعمیرگاه های دلتوس قابل تعمیر هستند.

چرا برای تعمیر لپ تاپ به دلتوس مراجعه کنید؟

تعمیر لپ تاپ

تعمیر لپ تاپ به جای خرید آن گزینه بهتر و مقرون به صرفه تری است. به همین دلیل توصیه می کنیم برای تعمیر لپ تاپ خود به مجموعه دلتوس مراجعه کنید. هدف ما در دلتوس جلب رضایت شماست.

همانطور که در بالا ذکر شد، ما در دلتوس خدمات تخصصی مانند تعمیر لپ تاپ های ساخت برندهای مختلف را ارائه می دهیم.

خدمات دلتوس در زمینه تعمیر لپ تاپ عبارتند از: راه اندازی لپ تاپ، سرویس لپ تاپ، تعمیر لپ تاپ، عیب یابی لپ تاپ، تعویض قطعات لپ تاپ، تعمیر کیبورد لپ تاپ، نصب نرم افزار لپ تاپ، تعویض وب کم لپ تاپ، تعمیر مادربرد لپ تاپ یا تعویض، تعویض صفحه نمایش لپ تاپ، تعویض ال ای دی لپ تاپ، تعویض ال سی دی لپ تاپ، تعویض لولای لپ تاپ، تعویض فن، تعویض سوکت شارژ فن لپ تاپ، تعویض تاچ پد و خدماتی از قبیل

آیا تعمیرات لپ تاپ دلتوس دارای گارانتی می باشد؟

دلتوس همیشه بعد از تعمیر احساس رضایت خوبی دارد. تا تجربه این حس خوب را به شما بدهم؛ ما تمام تلاش خود را خواهیم کرد. به همین دلیل تعمیرات لپ تاپ دلتوس دارای گارانتی در تمامی زمینه ها می باشد.

با گارانتی تعمیر لپ تاپ دلتوس می توانید مطمئن باشید که در صورت بروز مشکل یا آسیب در قسمتی از لپ تاپ تعمیر شده چه از نظر سخت افزاری و چه از نظر نرم افزاری، بررسی می شود. و برای رفع آن اقدامات اصلاحی و تعمیرات لازم انجام خواهد شد.

برای تعمیر لپ تاپ و تعمیر آی مک خودتان از Deltos دیدن کنید و از تعمیر لپ تاپ، تعمیر iMac یا هر دستگاه الکترونیکی دیگری با خیال راحت لذت ببرید.

منبع

دیدگاه‌ها

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *