تعريف تحميل تحميل اطلاعات در کوشی های اندرویدی

اگرچه وجود تماس های مکرر روی تلفن همراه مشکل چندان بزرگی نیست، اما از وجود آن می توان برای تجربه ناخوشایند در هنگام تماس با دوستان نیز استفاده کرد. این اتفاق زمانی می افتد که از یک تلفن هوشمند جدید استفاده می کنید و به دلیل فرآیند انتقال مخاطب، برخی از آنها ورودی های تماس تکراری دارند.

خوشبختانه گوگل راه حلی برای این موضوع ارائه کرده است. مثل برنامه مخاطبین از تعريف ادغام و رفع بهرا می برد و به شما در یکتونیو و تروبر در دیگرین دیکری کمک می کند. اگر شما نیز به دنبال چنین قابلیتی در گوشی های اندرویدی خود هستید، مطالعه این مقاله می تواند به شما در یکپارچه سازی مخاطبین خود کمک کند.

ابزار Google Contacts را دانلود کنید

برای استفاده از ویژگی ادغام و رفع، کیں به برامن ای کون تماس با گوگل شما دارید אגר אז פלון הואשמנדי מאנדי گوگل پیکسل از آن استفاده کنید، این ابزار در حالت پیش فرض بر روی دستگاه شما نصب شده است و به شما امکان می دهد بدون فرآیند خاصی از آن استفاده کنید.

ក្រង្រ្ន្រ្ន្រ្រ្ន

توجه: اگرچه امروزه تقریباً همه تلفن های هوشمند و اندروید با این برنامه سازگار هستند تماس با گوگل braй magazinы мобильный ход ужазим ме кенд, Ама эн земе брай тому онха седку кенд. زیرا با توجه به استفاده از نسخه های مختلف اندروید و رابط کاربری متفاوت، ممکن است برنامه های مشابهی را در این زمینه به دیگران ارائه دهند.

با آن حال، اگر ابزار تماس با گوگل در تحميل هومشدن شما داحد دريد، رامعد مي كنيم آن را با وازيد از پلتامتر. گوگل پلی دانلود کرده و سبس به استودی آن تصریک برای تکیں برادکی بردیزید

تحميل متعددة العربية با واز از عز برامل تماس

تحميل معلودين در تعليف هوسمند اندرويدي

سپس برنامه را دانلود و نصب کردم مخاطب، اکنون می توانید نحوه استفاده از مراحل زیر را برای ادغام مخاطبین تکراری خود مطالعه کنید.

  • برنامه مخاطب را عجرا کرده و سبس شیدید که به کاسپی کے گوگل شما متصل شده اید. برای بررسی این موضوع می توانید به پروفایل خود در گوشه سمت راست برنامه نگاه کنید. اگر چندین حساب دارید، می توانید با ضربه زدن روی آن حساب اصلی خود را اضافه کنید.
  • در باین پیں به تب رفع و مدیریت کنید برو
  • بر روی بریک ادغام و رفع اصابت
  • اگر دفترچه تلفن شما دارای مخاطبین تکراری است، ادغام و رفع انها را پیدا کرده و سبس در زیر سموله ی با نام ادغام موارد تکراری من را برجسته کن در غیر آئین روست، به شما ورایت گفت که هیک در تفرون هومشدن شما هدید که هیک مدلاک در کیں.
  • برای مشاهده همه پیشنهادات بر روی گزینه کلیک کنید ادغام موارد تکراری اصابت
  • اکنون می توانید گزینه پذیرش پیشنهاد را انتخاب کنید ادغام انتخاب کنید اگر چندین گزینه وجود دارد، می توانید همه آنها را بررسی کرده و سپس روی گزینه کلیک کنید ادغام همه اصابت
  • یا اغر بدوردی را به تطبیق الاستماعة دادید استفاده از استقلام، می کوستند استماء. رد रा अग्या कर्डे ता बर्य है विद्वार गुत

чанд сения сабр кондийн, та продажа продажа איקון מי עבורה ב רכשע בה תב مخاطب به روز شده کود را روزوندین به روز شده کود

تحميل المدائدين تعريفاي به روست دستي

تحميل المدائدين تعريفاي به روست دستي

اگرچه ویژگی ادغام و رفع در برنامه مخاطب به خوبی کار می کند، اما همچنان می توانید مخاطبین تکراری خود را به صورت دستی ادغام کنید. با این حال، اگر شماره های تکراری خود را شناسایی کرده اید، یا اگر چندین مخاطب نیمه کامل دارید، استفاده از این روش توصیه می شود.

برای ادغام مخاطبین تکراری خود در Android می توانید مراحل زیر را دنبال کنید:

  • بر روی نماد سه نقطه روی نوار جستجو ضربه بزنید و سپس گزینه منو را انتخاب کنید انتخاب کنید انتخاب کنید
  • در میان این مخاطبین پیمایش کنید و سپس روی مخاطبینی که می خواهید ادغام شوند ضربه بزنید.
  • پس از کیں، دوباره بر روی نماد سه نقطه روی بالای صفحه و سپس گزینه ضربه بزنید ادغام انتخاب کنید

لیست مخاطبین را ذخیره کنید

همانطور که شما مطالعه کردید، توانایی ادغام و رفع به شما مجموعة می دهد تا تعریف کود کرد کرد و از کلھتگی لیست شده کیدید. بنابراین، اگر همیشه با افراد زیادی در تماس هستید و شماره تماس های زیادی را در گوشی هوشمند خود ذخیره می کنید، از این روش برای جلوگیری از تکرار تماس ها استفاده کنید.

منبع

دیدگاه‌ها

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *