تاریخ انتشار ویندوز 11 نسخه عمومی چرا احتمالاً اکتبر؟

مدت هاست که شایعه منتشر شدن ویندوز 11 منتشر شده است ویژگی های احتمالی ویندوز 11 در حال بحث است ، اما متأسفانه مایکروسافت هنوز تاریخ انتشار ویندوز 11 را به طور رسمی اعلام نکرده است.

اما علائم و دلایل مختلفی وجود دارد که می تواند به صورت زیر درک شود: تاریخ انتشار ویندوز 11 ، احتمالاً اکتبر 2021. بودن. برای بررسی بیشتر با ما همراه باشید.

دلایل مختلفی وجود دارد که معتقد است تاریخ انتشار ویندوز 11 ممکن است 20 اکتبر 2021 (اواخر اکتبر 1400) باشد.

چرا؟ عکس های صفحه تیزر مایکروسافت ویندوز 11 تاریخ و زمان دقیق را نشان می دهد – 21.10.20 11:11 – مصادف با 28 اکتبر 1400 در نوار وظیفه منتشر شده توسط ویندوز 11.

تاریخ انتشار ویندوز 11  نسخه عمومی  چرا احتمالاً اکتبر؟  تصویر

نسخه عمومی ویندوز 11 در 20 اکتبر؟

جدول زمانی انتشار نوار وظیفه تصویر ویندوز 11 تنها دلیلی نیست که می توانید انتظار داشته باشید ویندوز 11 را به صورت رایگان در اکتبر 2021 (اکتبر 1400) به روز کنید. بسیاری از خرده فروشان ، از جمله خرده فروش معروف Walmart ، در توضیحات رایانه های ویندوزی خود شروع به ذکر این نکته کرده اند که این محصولات برای ارتقا رایگان در ماه اکتبر در دسترس خواهد بود!

علاوه بر این ، یک پیام پاپ آپ از تیم های رویداد انتشار ویندوز 11 بیان کرد که آنها “نمی توانم صبر کنم تا ماه اکتبر باغهابنابراین وقتی نوبت به تصاویر 20 اکتبر می رسد ، می توان کمی اطمینان داشت که برنامه های مایکروسافت در ماه اکتبر منتشر می شود. اما به نظر می رسد که مایکروسافت هنوز دوست دارد مدام گمانه زنی کند!

با این حال ، این امکان وجود دارد که شرکت مراحل پیشرفت را طی کند به تدریج پیشنهاد.

در این حالت ، برخی از کاربران ممکن است این به روزرسانی را در اواخر ماه اکتبر دریافت کنند. دیگران ممکن است تا نوامبر یا دسامبر (نوامبر تا ژانویه) نتوانند به روز شوند.

مایکروسافت توضیح داد که به روزرسانی ویندوز 11 برای اکثر دستگاه ها این میتونه انجام بشه. با توجه به این ، انتظار می رود انتشار تدریجی (که در بالا ذکر شد) به صورت منطقه ای انجام شود.

شرکتی که ویندوز 11 را معرفی کرد همچنین توضیح داد که ویندوز 11 برای دستگاه هایی که از قبل ویندوز 10 را اجرا می کنند در دسترس خواهد بود.

کسانی که نمی خواهند تا ماه اکتبر صبر کنند می توانند تجویز کنند Windows Insider Review بارگیری از وب سایت رسمی با این حال ، ممکن است این نسخه در برخی موارد ناقص باشد و در قسمت های مختلف خطا داشته باشد. بنابراین ، ما آن را توصیه نمی کنیم.

منبع

دیدگاه‌ها

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *