بهترین کف برای تمیز کردن در سال 2021 / سابینو

کفپوش می گویند این عملی است که بر روی سنگ های کف ساختمان انجام می شود و باعث صیقلی شدن و عاری از آلودگی و میکروب می شود. این عمل نه تنها برای نظافت و تمیزی انجام می شود، بلکه می تواند در مواقعی که قسمتی از سنگ ها یا سرامیک های ساختمان یا منزل شما شکسته یا ترک خورده انجام شود، این عمل به رفع تمامی این عیوب کمک می کند و جایگزینی سنگ ها ارزانتر نیست. سرامیک را تحمل کند همه سنگ ها سنگفرش یا زمینی هستند.

کفپوش ها انواع مختلفی دارند که هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند که باعث می شود هر فردی مطابق میل خود انتخاب کند. تفاوت انواع کفپوش ها در تعداد سمباده، ابزار استفاده شده، برس های اعمال شده و متریال به کار رفته در ترمیم سنگ ها می باشد. در این مقاله به توضیح برخی از آنها می پردازیم تا بتوانید با آگاهی و آگاهی کامل بهترین نوع کفپوش را برای ساختمان خود انتخاب کنید.

اجرای کفپوش با برس سیمی

در این روش کف سازی از برس های سیمی برای ساییدن سنگ های کف ساختمان استفاده می شود و برس کف با برس در هنگام نظافت سنگ ها قدرت بالایی دارد. اما این نوع کفپوش یک عیب بزرگ دارد این است که پس از مدت کوتاهی سنگ ها باید دوباره تمیز و سنگ شوند و دلیل آن این نیست که نمی تواند شفافیت کافی که سنگ نیاز دارد به آن بدهد.

اجرای کفپوش به صورت کفپوش

در این روش لایه اول از سنگ جدا می شود و سطح سنگ یکنواخت می شود. لازم به ذکر است که این عمل در مراحل مختلف باز انجام می شود تا در مرحله آخر صیقل کاری زیرحرفه ای سنگ به صورت حرفه ای و با دقت بالا انجام شود. این عمل باعث تمیزی سنگ می شود و شکل اولیه خود را باز می گرداند. زمانی که این کفپوش را ساختید، تمیز کردن این سنگ آسانتر می شود و زمان زیادی طول می کشد تا دوباره نیاز به کفپوش داشته باشید.

کفپوش رزینی

نوعی سنگ وجود دارد که عیوب و عیب هایی مانند ترک، حفره، شکستگی مانند تراورتن را به راحتی می توان مشاهده کرد.

برای کف سازی این نوع سنگ ها ابتدا باید تمام این عیوب و سوراخ های موجود در آنها را برطرف کنید. نفر اول سوراخ ها یا ترک ها یا حفره ها را با ماده ای به نام رزین که از ترکیب چند پلی اتیلن به دست می آید پر می کند و پس از خشک شدن با ابزار مخصوص شروع به ساییدن سنگ ها می کند. این نوع کفپوش شباهت زیادی به کفپوش کامل دارد و کل مرحله با دقت انجام می شود و تنها تفاوت این دو نوع کفپوش در مرحله استفاده از رزین است.

مرحله پولیش

در برخی موارد که کارفرما می خواهد درخشندگی، شفافیت و زیبایی سنگ ها را افزایش دهد، پس از انجام عملیات روی کف، از مواد جامد یا مایعی به نام پولیش بر روی سنگ ها استفاده می کند تا زیبایی چشمگیری به فضای ساختمان ببخشد.

کلیه مراحل کفپوش باید توسط افراد متخصص و حرفه ای انجام شود زیرا در صورت بروز تخلف در یکی از مراحل باعث می شود به نتیجه مطلوب کفپوش نرسیم پس برای داشتن فضایی زیبا و درخشندگی زیبا می توانید از سنگ های خانه یا ساختمان شما با کفپوش معتبر.

گروه سابینو یکی از معروف ترین شرکت های کف سازی در تهران می باشد که دارای سال ها تجربه حرفه ای در ارائه انواع کفپوش سنگی و خدمات کف سازی انواع سنگ می باشد. این گروه دارای تجهیزات مدرن و حرفه ای می باشد که با استفاده از آنها و رعایت اصول این کار بهترین خدمات را به شما ارائه می دهد.

کفپوش

سابینو از نظر قیمت منصفانه ترین قیمت را به مشتریان خود در تمامی مناطق تهران و اطراف آن مانند اسلام شهر، پردیس، شهریار، پرند و همچنین ارائه می دهد. کفپوش در اصفهان خدمات ارائه می دهد. شما می توانید با آرامش و اطمینان کامل با این گروه تماس بگیرید و پس از دریافت مشاوره رایگان، بهترین خدمات را با قیمت بسیار مناسب دریافت کنید.

گروه سابینو علاوه بر کف سازی و مرمت سنگ، در پارکینگ های بزرگ و نمایشگاه ها نیز فعالیت می کند. برای مشاهده سایر نمونه کارها و خدمات این گروه می توانید به وب سایت سابینوم مراجعه کنید.

منبع: https://sabinoo.com/

منبع

دیدگاه‌ها

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *