بهترین کتاب درسی ساخت فروشگاه اینترنتی با php را به شما معرفی می کنیم

زیاد چگونه با php فروشگاه اینترنتی بسازیم کتابفروشی هایی وجود دارد که هر کدام امکانات و مزایای متفاوتی را برای وب سایت فروشگاه فراهم می کنند. در زیر قصد داریم کامل ترین و بهترین کتاب آموزشی ساخت فروشگاه اینترنتی به زبان PHP را به شما معرفی کنیم.

اگرچه PHP برای اولین بار در دهه 1990 راه اندازی شد، اما یادگیری زبان برنامه نویسی در سال 2021 هنوز بسیار مفید است. حتی امروزه نیز به طور گسترده در بازار کار استفاده می شود و تقاضای زیادی دارد. PHP یک فناوری است که پلتفرم های مدیریت محتوای محبوب مانند وردپرس، جوملا و دروپال را تقویت می کند. با توجه به اینکه PHP حدود 80 درصد از وب سایت ها را در اینترنت فراهم می کند. امروز ما به محبوب ترین، جامع ترین و بهترین کتاب های پی اچ پی برای خواندن در سال 2021 نگاه می کنیم.

برای مطالعه کامل و جامع یک فناوری، معمولاً انتخاب یک کتاب خوب در این زمینه ایده خوبی است. در این پست، ما به برخی از بهترین کتاب‌های PHP در سه زمینه زیر نگاه می‌کنیم – اصول اولیه PHP، چارچوب‌های آن و پروژه‌های خاصی مانند ساخت فروشگاه آنلاین.

در صورت علاقه به زبان PHP می توانید آموزش حرفه ای را در سایت فرادرس از لینک زیر مشاهده نمایید. این آموزش ها از مبتدی تا پیشرفته طراحی شده اند تا تمامی نیازهای شما را به عنوان یک برنامه نویس برآورده کنند.

زبان برنامه نویسی php چیست؟

PHP چیست؟

قبل از اینکه بهترین ها را معرفی کنیم چگونه با php فروشگاه اینترنتی بسازیم بهتر است با خود زبان PHP آشنا شوید تا متوجه شوید برای ساخت فروشگاه اینترنتی بهتر است از این زبان استفاده کنید.

PHP به معنای صفحه اصلی شخصی است. اما اکنون کوتاه شده عبارت Hypertext Preprocessor.

اولین نسخه PHP 26 سال پیش منتشر شد. نسخه 8 در حال حاضر در نوامبر 2020 منتشر شده است، اما نسخه 7 همچنان پرکاربردترین نسخه PHP است.

در ابتدایی ترین شکل خود، PHP یک زبان برنامه نویسی است. توسعه دهندگان می توانند از این زبان منبع باز و زبان سمت سرور برای ایجاد انواع وب سایت ها، اعم از برنامه های کاربردی وب، وب سایت های پویا یا وب سایت های ثابت استفاده کنند.

این یک زبان جهانی و انعطاف پذیر است که می تواند در HTML جاسازی شود. به دلیل ارتباط آن با HTML، برای هر کسی که به توسعه وب علاقه دارد بسیار جذاب است.

مزایای PHP

PHP دارای مزایایی است که آن را بسیار محبوب کرده است و بیش از 15 سال است که یک زبان محبوب برای سرورهای وب بوده است. برخی از مزایای PHP:

  • صرف نظر از پلت فرم برای استفاده از آن نیازی به داشتن سیستم عامل خاصی ندارید، زیرا روی هر پلتفرمی، مک، ویندوز یا لینوکس اجرا می شود.
  • متن باز PHP: متن باز. کد منبع برای هر کسی که می خواهد آن را توسعه دهد در دسترس است. این یکی از دلایل محبوبیت یکی از فریم های آن یعنی لاراول است.
  • آسان برای یادگیری یادگیری PHP برای مبتدیان اصلا سخت نیست. اگر از قبل دانش برنامه نویسی دارید، می توانید آن را به خوبی انتخاب کنید.
  • PHP در تمام پایگاه های داده همگام سازی شده استد: شما به راحتی می توانید PHP را به تمام پایگاه های داده رابطه ای و غیر رابطه ای متصل کنید.
  • انجمن پشتیبانی PHP یک انجمن آنلاین بسیار پشتیبانی دارد. اسناد رسمی دستورالعمل هایی در مورد نحوه استفاده از ویژگی ها ارائه می دهند و در صورت گیر افتادن می توانید به راحتی مشکل را برطرف کنید.

کتاب های درسی مناسب برای هسته PHP

قبل از ارائه آموزش ساخت فروشگاه اینترنتی با php لازم دانستیم ابتدا کتاب های مناسب برای شروع پایه PHP را ارائه دهیم تا بتوانید این زبان را به صورت پایه یاد بگیرید و سپس با مطالعه آموزش ساخت فروشگاه با php PHP، شما به راحتی می توانید فروشگاه آنلاین خود را ایجاد کنید.

PHP Fun: راهنمای مبتدیان »آلن فوربس

بهترین آموزش ساخت فروشگاه اینترنتی با php

The Joy of PHP یک کتاب خوب برای کسانی است که تازه وارد توسعه وب شده اند، زیرا با نشانه گذاری اولیه HTML شروع می شود. تمرکز کتاب روی تمرین‌هایی است که در آن خواننده هنگام خواندن کتاب، وظایف را رمزگذاری می‌کند. این کتاب شما را به یک متخصص PHP تبدیل نمی‌کند، اما شما را با وب‌سایت‌های پویا که از وب سرورها و پایگاه‌های داده پرسرعت استفاده می‌کنند، معرفی می‌کند و گامی محکم برای تبدیل شدن به یک حرفه‌ای برنامه‌نویسی است. .

بهترین آموزش ساخت فروشگاه اینترنتی با php

PHP را در یک روز از جیمی چان یاد بگیرید

PHP را در یک روز بیاموزید و آن را به خوبی یاد بگیرید (PHP را در یک روز یاد بگیرید و آن را به خوبی یاد بگیرید) – این بخشی از بسته برنامه نویسی شروع سریع است. این کتاب بر روی ساخت سریع و آسان مفاهیم PHP تمرکز دارد. اگرچه این کتاب با اصول اولیه PHP شروع می شود، اما به سرعت شما را با برنامه نویسی حرفه ای PHP آشنا می کند. همانطور که از نام آن پیداست، می توانید وظایف کتاب و پروژه نهایی را در طول روز انجام دهید. اگر می خواهید زبان برنامه نویسی PHP را به سرعت یاد بگیرید، این کتاب را انتخاب کنید.

بهترین آموزش ساخت فروشگاه اینترنتی با php

تسلط بر PHP 7 توسط برانکو ایل

تسلط بر PHP 7 راهنمای جامع دیگری برای PHP است که بر ایجاد مهارت های اولیه PHP و سپس تسلط بر آنها تمرکز دارد. از آنجا که این کتاب به طور خاص برای PHP 7 است، بخشی به توضیح تغییرات خاص ارائه شده در PHP 7 اختصاص داده شده است. با این حال، این کتاب فرض می کند که خواننده با اصول برنامه نویسی آشنا است. این کتاب علاوه بر ایجاد وب سایت های پویا با PHP، موضوعات پیشرفته ای مانند برنامه نویسی بدون سرور و برنامه نویسی واکنشی را بررسی می کند.

چارچوب PHP

در این بخش، فریمورک‌های محبوب PHP را بررسی می‌کنیم که به شما امکان می‌دهند در مدت زمان کوتاهی برنامه‌های مقیاس‌پذیر و قابل اعتماد ایجاد کنید. به شرح زیر چگونه با php فروشگاه اینترنتی بسازیم از چارچوب های قدرتمندی استفاده می کند که برنامه نویسی را بسیار آسان می کند.

اگر می خواهید بدون مطالعه کتاب های برنامه نویسی سایتی طراحی کنید بهتر است از آموزش های تصویری موجود به صورت آنلاین استفاده کنید.در زیر یکی از بهترین آموزش های طراحی سایت را داریم که می توانید از آن استفاده کنید.

بهترین آموزش ساخت فروشگاه اینترنتی با php

Laravel: Up & Running: چارچوبی برای ساخت برنامه های مدرن PHP توسط مت استافر

لاراول یک فریم ورک پی اچ پی است که بر سادگی و سرعت برای توسعه سریع اپلیکیشن های وب پویا تاکید دارد و به یکی از محبوب ترین فریم ورک های پی اچ پی تبدیل شده است. این کتاب تمام جنبه‌های لاراول را بررسی می‌کند تا پایه‌ای محکم از مفاهیم، ​​از جمله موتور لاراول و مدیریت پایگاه داده ORM در اختیار خواننده قرار دهد. این فراتر از ساخت برنامه های کاربردی وب ساده است، از جمله مدیریت سیستم فایل، تست ماژول، صف بندی و خرید آنلاین.

بهترین آموزش ساخت فروشگاه اینترنتی با php

Symfony 5: The Fast Track اثر فابین پوتنزیا

Symfony یک چارچوب برنامه کاربردی وب PHP در قالب یک جزء PHP قابل استفاده مجدد است که به شما امکان می دهد برنامه های وب پویا، وب و میکروسرویس ها و API ایجاد کنید. این کتاب که توسط خالق سیمفونی فابین پوتنیر نوشته شده است، به شما کمک می کند تا یک برنامه وب مانند فروشگاه آنلاین سیمفونی را از ابتدا بسازید و آن را روی سرور میزبانی کنید. این به عنوان یک راهنمای عملی برای ساخت برنامه های مدرن Symfony عمل می کند. این مورد شاید بهترین آموزش ساخت فروشگاه اینترنتی با php بودن.

بهترین آموزش ساخت فروشگاه اینترنتی با php

کد ایگنایتر حرفه ای توسط توماس مایر

CodeIgniter یک چارچوب PHP سبک، انعطاف پذیر و سریع است که بر اساس قالب توسعه MVC است. CodeIgniter حرفه ای Thomas Myer یک نمای کلی از استفاده از چارچوب MVC در توسعه برنامه های کاربردی وب پویا، طراحی شماتیک برای برنامه های کاربردی وب مدرن و استفاده از کمک کننده ها در پروژه شما ارائه می دهد. این کتاب CodeIgniter را از طریق پروژه هایی مانند وبلاگ ها و انجمن ها به شما آموزش می دهد. علاوه بر این، این کتاب یک نمای کلی از روش شناسی Agile را در اختیار شما قرار می دهد.

کتابی با افزونه های وردپرس برای توسعه حرفه ای توسط ویلیامز

اگرچه می توانید از وردپرس به عنوان چارچوبی برای توسعه اپلیکیشن استفاده کنید، اما می توانید با توسعه افزونه ها، عملکرد وردپرس را بدون تغییر در هسته وردپرس گسترش دهید. توسعه حرفه ای افزونه های وردپرس با توسعه افزونه هایی برای ساخت فروشگاه آنلاین خواننده را با اقدامات و فیلترها آشنا کنید و اصول توسعه عملکرد وردپرس را بیاموزید. همچنین می توانید با این کتاب مباحث پیشرفته ای مانند مدیریت امنیت، بهبود عملکرد، اعتبارسنجی داده ها و اجرای دستورات SQL را بیاموزید.

اگر می خواهید مهارت های وردپرس خود را ارتقا دهید و چیزهای جدیدی از این سیستم مدیریت محتوا بیاموزید، می توانید از آموزش حرفه ای سایت فرادرس زیر استفاده کنید.

آیا خواندن آموزش ساخت فروشگاه اینترنتی با php کافی است؟

خیر، برای ایجاد یک فروشگاه حرفه ای PHP باید تجربه و تمرین زیادی داشته باشید و فیلم ها و آموزش های موردی را تماشا کنید. با این حال، آموزش ساخت فروشگاه آنلاین با php ممکن است قدم مناسبی برای شروع یادگیری PHP برای ساخت فروشگاه باشد.

بنابراین، اگر می خواهید در فروشگاه اینترنتی یک حرفه ای طراحی کنید که ویژگی های جذابی داشته باشد، بهتر است آموزش ها و فیلم های آنلاین را تماشا کنید. در زیر آموزش طراحی فروشگاه اینترنتی با OpenCart قرار داده ایم که می توانید از آن استفاده کنید.

منبع

دیدگاه‌ها

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *