بهترین پاور بانک برای آیفون

אגר שמא אז חושי היייפון אושיטון ו בה פקר خرید پاور بانک ه = یترد ایالاله را آرتین خ •ت تا ب •ت ب بن شتا شن ش کتن کن کته آن ک ا ب سونو ننه یک پاوربانک مناسب برای آیفون انتخاب کنید.

پاور بانک

شارژرها مدل ها و انواع مختلفی دارند از این رو بهترین مدل های پاوربانک آیفون را معرفی می کنیم تا بتوانید بر اساس سلیقه و نیاز خود بهترین آن را انتخاب کنید.

پاور بانک Anker PowerCore Slim ظرفیت 10000

همانطور که می دانید انکر یکی از معروف ترین برندهای تولید کننده پاور بانک است. و اگر بخواهیم یکی از پاوربانک های مناسب برای آیفون از این برند را معرفی کنیم، می توان به مدل PowerCore Slim اشاره کرد. اسلیم در لغت به معنای لاغر و نازک است و در این پاوربانک به معنای لاغر و کوچک است.

بسته باتری اپل (پاور بانک Mag Safe Apple)

این شارژر با محصول کوچک و جمع و جور شرکت اپل سازگار بوده و از قابلیت شارژ آیفون بهره می برد. خرید پاوربانک Apple (battery pack) به شما آن مقدّد را دادی تا به راشتی و بدون آز از از کید به کشبند آن به بشتر یون کود ب قبل با کوبینت از را کرگید.

اگر می خواهید خرید پاوربانک اپل لطفا توجه داشته باشید که این محصول فقط برای آیفون هایی کار می کند که از ویژگی MagSafe پشتیبانی می کنند. در حال حاضر آیفون های سری 12 و 13 این قابلیت را دارند. این پاور بانک یکی از بهترین پاور بانک های آیفون است! اطمینان حاصل کنید که هنگام استفاده از این شارژر، باید قاب گوشی خود را جدا کنید یا از قاب مخصوص Mag Safe استفاده کنید.

در سایت های مختلف، شرکت های ماگ سایف، خودتی در پاوربانک به سمت پاوربانک هستند.

پاور بانک

پاور بانک سیلیکون پاور مدل QS28 ظرفیت 20000

ن پاور بانک فوکفوردة. دقت آن 20000 میلی آمپر ساعت است و از قابلیت شارژ سریع نیز پشتیبانی می کند. این پاوربانک دارای دو درگاه USB، یک پورت USB-C و یک پورت میکرو USB می باشد.

وزن این پاوربانک حدود 400 گرم است و دارای خروجی های USB-A، TYPE-C و Micro USB می باشد و از Power Delivery نیز پشتیبانی می کند.

شارژر سازگار با پاوربانک پرو شیائومی

برند xiaomi یکی از برندهای مترحة در تودیر پاور بانک است. مدل پاوربانک پرو شیائومی یکی از بهترین پاوربانک های آیفون است که با ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعت می تواند انتخاب خوب و مناسبی برای شما باشد.

پاور بانک ADATA P2000QCD ظرفیت 20000

این پاوربانک فوق العاده قدرتمند است، یک پاوربانک با قیمت مناسب و برای آیفون بسیار مناسب است. این شارژر دارای دو درگاه USB-A و یک پورت USB-C است. موجودی پاوربانک به صورت دایره ای در صفحه نمایش داده می شود.

شارژر Mophie Powerstation Plus XL

پاور بانک مدل Powerstation Plus XL با ظرفیت 12000 میلی آمپر ساعت دارای پورت USB می باشد. يكي از قبعدة هاي علي آن پور بانك است سیم کارت پاوربانک در بدنه آن ذخیره می شود و نیازی به همراه داشتن سیم شارژر نیست و همین موضوع باعث قابل حمل شدن پاور بانک می شود.

پاور بانک Anker PowerCore Magnetic 5K (بی سیم)

این پاوربانک شبیه بسته باتری اپل (Power Bank Mag Safe Apple) است. این پاوربانک با آیفون سازگار است.

این پاوربانک برای آیفون هایی که از قابلیت MagSafe پشتیبانی می کنند مناسب است. (سری 12 و 13)

آخرین کلمه

پاور بانک ها برای آیفون و گوشی ها بسیار بزرگ و متنوع هستند.

مراقب باشید از پاوربانک با گاوصندوق ماگ استفاده نکنید.

اگر به محصولات و لوازم جانبی اپل مانند پاوربانک، قاب آیفون، شارژر و … علاقه مند هستید، مطمئناً به وب سایت علاقه مند هستید. سیب خونه سر بزید تا هم توردت رو تبدید و هم در بلو کلی اماد جالب کوھنید

منبع

دیدگاه‌ها

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *