برای تشخیص نارسایی قلبی

برای-تشخیص-نارسایی-قلبی
تشخیص بیماری نارسایی قلبی امری جدی است ، اما با نظارت خوب و کارآیی در به دست آوردن اطلاعات ، معمولاً می توان زندگی خوبی داشت. زندگی.

تشخیص نارسایی قلبی بسیار است شوک چه مقدمه طولانی باشد یا کوتاه. بسیاری از چیزها تغییر می کند و زندگی به صورت غیرمنتظره ای در می آید ، اما این امر به ماهیت و شدت شکست بستگی دارد.

اگرچه زندگی ممکن است زیر و رو شود ، اطلاعات خوب و کمک خوب می تواند زندگی معناداری را ممکن کند ، اما ممکن است متفاوت از تصور شما باشد.

در اینجا ده مورد وجود دارد که می تواند به شما در مبارزه کمک کند.

  • درباره نحوه کارکرد نارسایی قلبی بیاموزید. در اینجا در hjartalif.is مطالب زیادی در مورد نارسایی قلبی وجود دارد اما علاوه بر این موارد می توانید به وب سایت Heartfailurematters.org
  • بروید اما آنجا شما می توانید به مطالب آموزشی نگاه کنید که شما را در بسیاری از جنبه های نارسایی قلبی راهنمایی کند و اینکه چگونه می توانید با آن زندگی کنید. یاد بگیرید همه اطلاعات و مشاوره ای را که دریافت می کنید کنترل کنید. شما مشاوره و راهنمایی خواهید گرفت از متخصص قلب ، پرستاران ، پزشک عمومی ، در مورد اقوام ، دوستان و هر کسی که می خواهد کمک کند ، ذکر نکنید.

    در مورد علل ، علائم و توسعه نارسایی قلبی اطلاعات کسب کنید.

    علائم هشدار دهنده نارسایی قلبی را یاد بگیرید ، اینکه چقدر جدی هستند و در هر مورد با چه کسی باید تماس بگیرید.

    بیاموزید که چگونه سبک زندگی خود را تنظیم کنید تا علی رغم نارسایی قلبی ، از بهترین کیفیت زندگی لذت ببرید. شرایط نارسایی قلبی بسیاری از جنبه های زندگی شما مانند مسافرت ، کار و روابط شما با همسرتان را تحت تأثیر قرار خواهد داد. کار با پزشکان و متخصصان مراقبت های بهداشتی را بیاموزید. آنها به بیماران کمک می کنند که اشتباه را بفهمند ، داروها را معرفی و مرور می کنند ، آنها را به افرادی که باید با آنها کار کنند معرفی می کنند و خدمات برای نارسایی قلبی را ارائه می دهند. برای کمک به شما در برنامه ریزی کمکهایی مانند لیست داروها یا تقویم علائم و رویدادها را بخواهید.

  • درباره گزینه های درمانی خود بیاموزید و اینکه در مورد چه مواردی باید از پزشک خود بپرسید ، به شما آرامش بیشتری می دهد.
  • به دنبال این باشید که این تأثیر در همسر و خانواده شما که با مشکلات زیادی روبرو هستند تأثیر بگذارد ، به عنوان مثال. افسردگی. این افراد به اندازه شما به پشتیبانی نیاز دارند.

    اطلاعاتی درباره نحوه کنار آمدن سایر بیماران با مشکلاتشان پیدا کنید. شما می توانید از تجربه آنها چیزهای زیادی بیاموزید.

    اطلاعاتی در مورد چگونگی ارتباط با سایر افراد دارای نارسایی قلبی پیدا کنید. سعی کنید با دیگران که از نارسایی قلبی رنج می برند ملاقات کنید و ببینید که شما در جهان تنها نیستید. این می تواند مقابله با بیماری را برای شما آسان کند.

    نویسنده اینها heartfailurematters.org که یک وب سایت بیمار محور در مورد نارسایی قلبی است و حاوی اطلاعات زیادی است.

    در اینجا پیوندی به مقاله اصلی وجود دارد اما لینکهای زیادی نیز مستقیماً به heartfailurematters.org وجود دارد
    http://blog.oup.com/ 4009 / / – -در مورد-نارسایی قلبی بیاموزید /

    Björn Ófeigsson ترجمه و بازگو کرد.

    یاد آوردن پس از پیوستن به ما در فیس بوک

    174162109295515 100115

    دیدگاه‌ها

    پاسخی بگذارید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *