با صرافی روزینکس وارد دنیای ارزهای دیجیتالی شوید

ارزهای رمزنگاری شده ارز امروزه در همه کشورها اهمیت زیادی یافته است. اما اگر در این زمینه فعال هستید ، می دانید که تحریم ها مانع از آن شده است که ایرانیان در زمینه مبادله ارزهای دیجیتال قوی به نظر برسند.

به تازگی چندین مرکز و صرافی ایرانی تاسیس شده است که توانسته اند بدون بلوک سرمایه ، ارزهای رمزنگاری شده را برای ایرانیان خرید و فروش کنند. یکی از این مبادلات که به عنوان بزرگترین و قدیمی ترین صرافی در ایران شناخته می شود ، Ramzinx نام دارد.

با صرافی روزینکس وارد دنیای ارزهای دیجیتالی شوید

همه چیز درباره Ramzinx Exchange

در مقایسه با مبادلات داخلی ، Ramzinx خدمات بهتری ارائه می دهد. امنیت بالای بستر Roxinex که به عنوان سیستم مبادله آنلاین ارزهای رمزنگاری شده شناخته می شود ، به دلیل استفاده مناسب از آخرین استانداردهای امنیت شبکه و همچنین آزمایش های دوره ای نفوذ خواهد بود.

سرعت بالای معاملات و حذف واسطه ها در خرید و فروش ارزهای دیجیتال یکی از ویژگی های صرافی آنلاین Ramxinx است.

به موسسه خیریه مرجع کمک کنید

این مبادله توانست معاملات بین شرکا را بر اساس پول ملی ایران انجام دهد و از مسدود شدن سرمایه مردم در صرافی ها جلوگیری کرده و آنها را از عقد معاملات با مجهول و سودآور باز دارد.

مبادله ارزهای رمزنگاری شده ارزهای دیجیتالی مختلفی را پوشش می دهد و افراد می توانند از ثبت نام در صرافی برای انجام معاملات به ساده ترین شکل ممکن بدون هیچ گونه نگرانی و نگرانی استفاده کنند. این امر منجر به ایجاد طیف وسیعی از ارزهای مبتدی و پیشرفته دیجیتال شده است که بیشترین آرامش را دارند. ورود با رمز ورود معاملات زیادی داشته باشید و انجام دهید.

مراحل انجام معاملات آسان در Ramzinx را بدانید:

  1. ابتدا در سایت ثبت نام می کنید.
  2. شما مدارک لازم را برای احراز هویت ارسال می کنید.
  3. سطح برنز برای شما فعال شده است.
  4. شما مدارک را پر کنید
  5. سطح طلا برای شما فعال می شود.
  6. شما پول را به حساب ریال واریز می کنید.
  7. شما ارز دیجیتالی مورد نظر خود را خریداری می کنید.
  8. فروش ارز دیجیتال در زمان مناسب.
  9. پول خود را بر اساس ریال برداشت کنید.

نحوه ثبت نام در Ramzinx Exchange

اکنون که مبادله ارزهای رمزنگاری شده را می شناسید ، زمان یادگیری نحوه ثبت نام فرا رسیده است. مراحل ثبت نام به ترتیب زیر شرح داده شده است:

  1. با وارد کردن پیوند سریع ثبت نام (com / exchange / pt / authentication) ایمیل یا شماره تلفن خود را وارد کنید.
  2. در مرحله دوم ، کد تأییدی را که از طریق ایمیل یا شماره تلفن برای شما ارسال شده است وارد کنید.
  3. در قسمت ارائه شده یک رمز عبور قوی برای حساب خود وارد کنید.
  4. سپس وارد رابط کاربری می شوید و می توانید معاملات خود را تکمیل کنید.
  5. با صرافی روزینکس وارد دنیای ارزهای دیجیتالی شوید

Ramzinx Exchange چه ویژگی هایی دارد؟

البته امکانات ، خدمات و ویژگی های منحصر به فرد Rozinex Exchange باعث محبوبیت بیشتر آن نسبت به سایر صرافی های محلی شده است. برخی از این ویژگی ها در زیر ذکر شده است:

برای داشتن کیف پول خوب

اگر با ارز دیجیتال تجارت می کنید ، می دانید که برای مخفی نگه داشتن ارز خود به یک کیف پول نیاز دارید. انواع مختلفی از کیف پول وجود دارد که به سه دسته نرم افزاری ، سخت افزاری و کاغذی طبقه بندی می شوند.

درست است که صرافی آنلاین ارزهای رمزنگاری شده دارای کیف پول سخت افزاری و کاغذی نیست ، اما دارای بهترین و مطمئن ترین کیف پول دیجیتالی است که همه سیستم عامل ها را پوشش می دهد. با استفاده از این کیف پول دیجیتالی حرفه ای ، افراد می توانند دارایی های خود را در هر زمان و مکان بررسی و مدیریت کنند.

قیمت فوری بگیرید

همانطور که گفته شد ، تنوع ارزهای دیجیتالی در Ramzinx بسیار قابل توجه است و آنچه معامله گران مبتدی و پیشرفته را به این صرافی جذب می کند ، اعلام قیمت فعلی ارزهای دیجیتال و ابزارهای تحلیل قیمت خواهد بود.

به عنوان مثال ، یک فرصت پیش بینی قیمت دهلیز که یک ارز رمزنگاری شناخته شده در بازار ارز جهانی است ، با تحقیق در مورد قیمت فعلی این ارز و ابزارهای تحلیلی که Cryptex در اختیار شما قرار می دهد ، ارائه شده است.

فرصتی برای ارائه دیگران

می توانید رمز عبور خود را با پیوند به دیگران وارد کنید. استفاده از این خدمات Romsinex شامل هدایایی از صرافی است. در حقیقت ، هرکسی که شخص دیگری را به صرافی آنلاین Ramxinx معرفی کند ، می تواند از 30٪ هزینه پرداخت شده در صرافی بهره مند شود.

از وبلاگ آموزشی استفاده کنید

بخشی از مبادله ارزهای رمزنگاری شده یک وبلاگ آموزشی است. این تبادل وبلاگ ، بهترین سایت برای آموزش ارزهای دیجیتال معلوم است اگر می خواهید از آخرین اخبار بازار جهانی ارزهای دیجیتال مطلع شوید ، بد نیست از وبلاگ آموزشی Rozinex Exchange دیدن کنید.

از هزینه تراکنش در Ramzinx چه می دانید؟

معاملات ارزهای دیجیتال ، چه در ایران و چه در صرافی ها ، مستلزم دریافت هزینه است. این کمیسیون ها قیمت واحدی ندارند و بهترین مبادله از نظر معامله گر دریافت کمیسیون کمتری برای معاملات است.

خوبی در مورد مبادله ارزهای رمزنگاری شده این است که هزینه فقط به شخصی که سفارش داده یا سفارش داده محدود نمی شود و هر دو ملزم به پرداخت آن هستند. البته حجم معاملات ماهانه نقش اساسی در تعیین میزان کارمزد دارد که در زیر به تفصیل به آن اشاره کردیم:

  • حجم معاملات ماهانه کمتر از 50 میلیون تن خواهد بود که شامل 0.3 درصد کارمزد برای مشتری و 0.32 درصد کارمزد برای مشتری است.
  • حجم معاملات ماهانه بین 50 تا 200 میلیون تن خواهد بود که شامل 0.2٪ کارمزد برای مشتری و 0.25٪ کارمزد برای مشتری است.
  • حجم معاملات ماهانه بین 200 تا 500 میلیون تن خواهد بود که شامل 0.15٪ کارمزد برای مشتری و 0.2٪ کارمزد برای مشتری است.
  • حجم معاملات ماهانه بیش از 500 میلیون تن خواهد بود که شامل 0.12٪ کارمزد برای مشتری و 0.18٪ کارمزد برای مشتری است.

با صرافی روزینکس وارد دنیای ارزهای دیجیتالی شوید

خرید و فروش ارز دیجیتال از Rosminex چه مزایایی دارد؟

اگر خرید و فروش ارزهای دیجیتالی سایر مبادلات محلی را با Ramzinx مقایسه کنید ، به مزایای این مبادله پی خواهید برد. مثلا:

هنگام خرید ارزهای دیجیتال ، بهترین امنیت را تجربه خواهید کرد

امنیت مهمترین عنصر در انتخاب بورس برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال است. نیروهای متخصص در ایجاد صرافی Ramix از مدرن ترین پروتکل های امنیتی استفاده کرده اند. آنها ارزهای رمزنگاری شده را به شیوه ای جالب ذخیره می کنند ، بنابراین از دارایی های عزیزان شما محافظت می کنند.

شما ارزها را در یک کیف پول ویژه ذخیره خواهید کرد

تعداد زیادی کیف پول وجود دارد که در مبادلات مختلف استفاده می شود. اما صرافی ارزهای رمزپایه موفق به ارائه مجموعه ای مناسب برای محافظت از دارایی های مصرف کنندگان و جلوگیری از حملات احتمالی شده است.

کیف پول Romsinex Exchange کلید خصوصی شما را آفلاین نگه می دارد و احتمال بروز هر گونه مشکلی را به حداقل می رساند.

ارزهای متفاوت و جذابی پیدا خواهید کرد

اگر به لیست ارزهای ارائه شده توسط Ramzinx نگاه کنید ، متوجه تنوع زیاد آن خواهید شد. ارزهای جدید روزانه به این لیست اضافه می شوند و مصرف کنندگان می توانند نه تنها ریال بلکه تترا را نیز معامله کنند.

بد نیست بدانید که از این بستر برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال ، 500 هزار مشتری و همچنین 20 میلیون تراکنش استفاده شده است.

منبع

دیدگاه‌ها

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *