بازی را در بین ما بارگیری کنید – نسخه اصلی و هک شده Amang Ace

در این مقاله ، وب سایت Tak Tip قصد دارد تا مروری تخصصی و کامل از بازی Among Us – Amang Ace؛ پس با ما همراه باشید تا با این بازی مهیج بیشتر آشنا شوید.

در میان ما – Amang Ace نام شناخته شده ای است که در سال 2018 توسط استودیوی بازی سازی InnerSloth برای سه سیستم عامل PC ، Android و iOS منتشر شد. در ابتدای بازی ، هیچ کس تصور نمی کرد که روزی این بازی مهیج یکی از محبوب ترین بازی ها باشد. با این حال ، سالها این چنین بوده است و در سال 2020 ، پس از دو سال کار ، Amang Ace موفق شد توجه گیمرها ، به خصوص پخش کننده های جلب توجه کند.

یکی از دلایل توسعه این بازی دو بعدی سادگی محیط و در عین حال تاریخ جذاب آن بود. برخلاف بسیاری از بازی های امروزی ، که سعی دارند مخاطبان خود را از طریق گرافیک خیره کننده درگیر کنند ، در میان ما داستان خود را متمرکز می کند ، که طبیعتا در طول سال ها بسیار خوب کار می کند.

ویژگی های استثنایی بازی در میان ما – Amang Ace

در میان ما – Amang Ace یکی از آن بازی هایی است که باعث از بین رفتن همه بازیکنان می شود ، محور داستان. داستان زیبایی در این بازی وجود دارد که هم به صورت آفلاین و از طریق شبکه های محلی Wi-Fi و هم به صورت آنلاین قابل پخش است.

در این بازی دو تیم 4 تا 10 نفره در یک سفینه فضایی حضور دارند که در این بین یک نفر نقش خدمه اصلی کشتی را بازی می کند و یک نفر نیز نقش خرابکار یا شیادی را بازی می کند. در طول بازی ، یک نوار پیشرفت نمایش داده می شود و هر کس وظایف خود را انجام می دهد این نوار پیشرفت را پر می کند.

در همین حال ، شرور سعی در ایجاد مزاحمت برای کشتی و کشتن خدمه دارد. هیچ کس نمی داند که تعویض بازی کیست و در صورت بروز مشکلات بلافاصله جلسه ای برگزار می شود. در این جلسه شما باید به هر دلیلی و بدون ذکر آن به کسی رای دهید.

اگر بتوانید خرابکار را از طریق رای خود در طول بازی حذف کنید ، برنده بازی خواهید شد. اما اگر این اتفاق نیفتد ، Impostor می تواند همه بازیکنان را از بین ببرد و کنترل سفینه فضایی را به دست بگیرد. در بازی Among Us – Amang Ace برای برنده شدن یا نبودن فقط به شما و هوش شما بستگی دارد و از برخی جهات می تواند با بازی مافیا مقایسه شود.

در بین ما

گیم پلی و محیط بازی دو بعدی

همانطور که در ابتدای توضیحات ذکر شد ، گیم پلی “Among Us – Amang Ace” در یک محیط دو بعدی اتفاق می افتد. با این حال ، توسعه دهنده سعی کرده است بسیار خلاق باشد و جزئیات را به خوبی حفظ کند.

با این حال ، فضای بازی به گونه ای است که Impaster می تواند مخفیانه مشکلات زیادی را برای اعضای کشتی ایجاد کند. اگر در طول بازی توسط بازیکنان دیگر به اشتباه حذف شوید ، به عنوان یک شبح در بازی باقی خواهید ماند تا بتوانید فعالیت سایر اعضای هر دو تیم را مشاهده کنید.

برخلاف آنچه شما فکر می کنید ، داشتن یک استراتژی در Amang Ace بسیار دشوار است و شما همیشه نمی توانید استراتژی های خطی را دنبال کنید و باید به طور مداوم خلاقیت خود را در فعالیت های خود چندین برابر کنید.

امکان شخصی سازی شخصیت ها

اگرچه Amang Ace یک بازی 2 بعدی است ، اما شما می توانید شخصیت مورد علاقه خود را شخصی سازی کنید. طیف وسیعی از پوست و کلاه های مختلف در اختیار مصرف کنندگان قرار می گیرد که البته برخی از آنها قفل شده اند و برای استفاده از این پوسته ها پرداخت آنلاین نیز لازم است. با این حال ، این ویژگی ها در نسخه هک شده بازی کاملاً موجود است.

برخی از ویژگی های بازی در میان ما Amang Ace:

  • امکان بازی آفلاین در شبکه های محلی و بازی آنلاین با کاربران در سراسر جهان
  • گیم پلی فوق العاده جذاب و اعتیاد آور در یک محیط دو بعدی
  • مجموعه ای از پوست های زیبا و خوشمزه
  • بازی را در حالت 4 تا 10 بازیکن انجام دهید
  • چندین کارت مختلف برای بازی در حالت های مختلف
  • امکان شخصی سازی شخصیت مورد علاقه خود
  • برای انجام بازی نیازی به دریافت هیچ داده ای ندارید
اخرین حرف

همانطور که در ابتدای پست اشاره کردیم ، در میان ما – Amang Ace را می توان به یک بازی مافیایی در یک سفینه فضایی تشبیه کرد. زمان پخش بسیار کوتاه است و با ترفندهای خود می توانید سایر کاربران را متقاعد کنید که خرابکاری زیادی انجام ندهند. برنده شدن در بازی فقط به هوش و ذکاوت شما بستگی دارد ، بنابراین تا آنجا که ممکن است از ترفندها برای فریب بازیکنان دیگر استفاده کنید!

نسخه Android را از فروشگاه Google Play بارگیری کنید

نسخه iOS را از فروشگاه Apple بارگیری کنید

منبع

دیدگاه‌ها

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *