انواع تفت دهنده ها

انواع-تفت-دهنده-ها

انواع تفت دهنده ها وسیله ای برای پخت قهوه است. در دنیای قهوه ، مارک های مختلفی از برشته کننده ها مانند دستگاه های بو دادن قهوه سبز وجود دارد. ما بر روی تأمین کننده Probat خود تمرکز خواهیم کرد که تقریباً 70 سال ماشینهای بو دادن استثنایی را ارائه داده است. دستگاه بو دادن مکانیزمی مشابه اجاق گاز است: ما طبلی پیدا خواهیم کرد که در آن قهوه سبز خود را بریزیم. تفاوت آن ساده است: کوره خروجی برای قهوه ای که یک بار تفت داده شد خروجی دارد. در موضوع روز ما ، انواع رسترها را با ما بررسی کنید.

انواع تفت دادن ، نمونه

اگرچه موضوع انواع رسترها ما را به یاد دستگاه بزرگ تفت دادن مخلوط می اندازد ، ما غالباً فراموش نمی کنیم در مورد دستگاه نمونه خود صحبت کنیم. اینها مینی رسترهای کوچک هستند که می توانند هرکدام 200 گرم قهوه جمع کنند. این دستگاه برای تفت دادن نمونه هایی از محصولات جدید قهوه استفاده می شود ، قبل از اینکه بتواند به خرید دانه سبز از شرکت تعاونی یا تولید کننده بپردازد. این روش ارزیابی بسیار مهم است ، زیرا به ما اجازه می دهد قبل از دریافت دسته های بزرگ ، دانه های قهوه را در مقادیر کم آزمایش کنیم. بو دادن با نمونه بین 20 و 10 طول خواهد کشید بسته به نوع و گونه انتخاب شده ، چند دقیقه طول می کشد.

انواع رستوران ، بیایید در مورد Probat صحبت کنیم 25 KG

Probat 25 رستر KG به ما امکان می دهد دسته های قهوه را از اصل و نسب. قهوه های خالص ما به دلیل خاص بودن جدا از قهوه های معمولی بو داده می شوند. علاوه بر این ، قهوه های مخصوص ما و grands crus ما با Probat بو داده می شوند 20 کیلوگرم. ما محدوده های قهوه خود را جدا می کنیم تا همه رایحه های قهوه ، از حالت سبز تا حالت پخته شده را حفظ کنیم. این به ما امکان می دهد دستور العمل های جدید و زمین های جدید را در آشپزی کشف کنیم. در انواع تفت دهنده ها ، Probat of 20 KG به ما اجازه می دهد تا بهترین ریشه های خالص خود را مانند برزیل بپزیم ، کلمبیا ، کاستاریکا یا نیکاراگوئه .

انواع کباب کردن ، غول

در ما در کارگاه مخفی میرین ، ما همچنین به آخرین نسل بو دادن از مارک Probat برای قهوه های معمولی خود مجهز هستیم. صدها کیلو بو داده: روش پخت تغییر نمی کند. مانند قهوه های کمیاب و خاستگاه ، قهوه های معمولی ما به آرامی و به صورت دستی بین 70 بو داده می شوند و 20 دقایق بسته به نوع و گونه انتخاب شده. در مراحل پخت و پز ، همه قهوه های ما بدون کار با INTERMEDIATE در کارگاه ژنو قابل ردیابی و بو داده می شوند. از 1947 ، ما در حالی که زنجیره کامل قهوه را با خود انجام می دادیم ، در یک اتصال کوتاه کار می کردیم. با Probat غول پیکر ما ، قهوه های معمولی و معتبر ما مانند Mocca Luxe بر اساس تقاضا بو داده می شوند تا همه عطرها و طعم های استثنایی را حفظ کنند.

انواع رستوران ما ، کلید

هر برشته ، خواه نمونه باشد ، اصل یا قهوه نادر یا معمولی ، همه مرحله یقه را طی می کنند: این روش شامل اندازه گیری رنگ قهوه به منظور حفظ اصالت دستور العمل های ما از 1947

دیدگاه‌ها

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *