امکان بارگیری برنامه “Digikala Jet” در فروشگاه های Android و iOS وجود داشت

برنامه Digikala Jet اکنون در فروشگاه های Android و iOS در دسترس عموم است. در برنامه “Digikala Jet” ، سفارشات سوپر مارکت های آنلاین در عرض 30 دقیقه به مشتریان می رسد. می توانید این برنامه را از فروشگاه های Android و iOS بارگیری کنید.

Digikala Jet یک پلت فرم جدید در گروه Digikala است که در زمینه تحویل سفارشات از سوپرمارکت ها با تحویل رایگان و در مدت زمان 30 دقیقه به مشتریان خدمات رسانی می کند. سرعت سرویس دهی همیشه یکی از مهمترین الزامات مشتریان بوده است ، بنابراین این سرویس با هدف خرید فوری و تحویل سریع محصولات از سوپرمارکت ها سعی در ایجاد تجربه متفاوتی برای مشتریان خود در این زمینه دارد.

برنامه Digikala Jet را بارگیری کنید

سرویس دیجی کالا جت سرویس خود را از تهران و کرج راه اندازی کرد و اخیراً در مشهد و شیراز فعالیت می کرد ، اما به گفته مدیران آن ، تنوع محصولات حمل شده به زودی تا پایان امسال به تمام شهرهای بزرگ ایران افزایش می یابد.

“دیجی کالا جت” جدیدترین سرویس سفارش آنلاین در سوپر مارکت ایران است که با وعده ارسال سفارشات در کمتر از 30 دقیقه راه اندازی شد و اکنون هزینه ارسال سفارشات برای مصرف کنندگان رایگان است.

محصولات سوپرمارکت دیجی کالا جت به دو صورت تحویل داده می شود: هواپیما و فروشگاه های زنجیره ای. دیجی کالا جت دارک استورها را با نام “جت مارت” راه اندازی کرد که با انبارهای تخصصی خود در نقاط مختلف شهر موفق به ایجاد زنجیره تامین سریعتر و پاسخگویی مستقیم و سریع به نیازهای مشتریان شد. از سوی دیگر ، همکاری با فروشگاه های زنجیره ای معتبر و معتبر باعث گسترش این خدمات علاوه بر تنوع کالا از بهترین مارک ها شده است.

برای بارگیری برنامه Digikala Jet ، پیوند زیر را ببینید:

https://dgka.la/jetpr

منبع

دیدگاه‌ها

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *