امن ترین فروشنده وستینگهاوس در تهران

درباره وستینگهاوس بیشتر بدانید:

وستینگهاوس یک مارک معروف چند ملیتی لوازم خانگی است و محصولات مختلفی از جمله یخچال ، فریزر ، ماشین لباسشویی ، مایکروویو ، اجاق گاز ، ماشین ظرفشویی و … را تولید می کند. بیشتر مدل های یخچال وستینگهاوس امروزه در چین تولید می شوند.

تعمیر لوازم خانگی در وستینگهاوس

لوازم خانگی ، حتی با بالاترین کیفیت ، ممکن است روزی آسیب ببینند و نیاز به تعمیر داشته باشند ، نگران تعمیر لوازم وستینگهاوس به عنوان ایمن ترین نباشید نماینده وستینگهاوس در تهران ما شما را معرفی می کنیم.

وستینگهاوس

امن ترین فروشنده وستینگهاوس در تهران

شرکت دکتر آچار (drachar.com) یکی از معتبرترین نمایندگی های لوازم خانگی از جمله مارک وستینگهاوس در تهران است که با سابقه و درصد بالای مشتری معتبرترین نمایندگی وستینگهاوس در تهران است. انواع مارک های لوازم خانگی در خدمت مشتریان گرامی هستند.

با مجموعه دکتر Wrench تماس بگیرید

همشهریان و مراجعه کنندگان گرامی می توانند جهت برقراری ارتباط با کارشناسان مجموعه دکتر اهر ، در 7 روز هفته و 24 ساعت شبانه روز با شماره های مندرج در صفحه تماس بگیرند.

تعمیر لوازم خانگی در وستینگهاوس

مجتمع “دکتر اهر” تعمیرکاران مجرب خود را جهت رفاه حال مشتریان عزیز و جلوگیری از حمل و نقل لوازم خانگی اعزام می کند.

سرعت هنگام تعمیر لوازم وستینگهاوس

تعمیر لوازم خانگی در خانه و خانه مشتری و حضور شعب دکتر آچار در تهران سرعت تعمیر لوازم وستینگهاوس شما را افزایش می دهد.

ارائه فاکتور و ضمانت در مجموعه دکتر اهر

وستینگهاوس

کلیه خدمات مجموعه دکتر آچار 6 تا 12 ماه گارانتی دارند و علاوه بر ضمانت ، فاکتور خرید نیز در اختیار مشتری قرار می گیرد.

رایج ترین نقص در یخچال های وستینگهاوس

  1. صدای بلند یخچال و موتور آنمعمولاً مشکلات فن یخچال و مشکلات موتور یا کمپرسور دلایل صدای زیاد یخچال وستینگهاوس است.کمبود بنزین در یخچال نیز می تواند صدایی شبیه زوزه و آب جوش ایجاد کند.
  2. سوunction عملکرد تلگراف: تلگراف قطعه ای است که در تماس با یخچال با یک لیوان آب به یخچال متصل می شود و باعث نشت آب از کولر آبی به داخل لیوان می شود. وضعیت تلگراف را با یک مولتی متر بررسی کنید.
  3. وجود برق در بدنه یخچال: محفظه یخچال وستینگهاوس دلایل مختلفی دارد از جمله نقص در سیم کشی رابط و فرسودگی سیم کشی ، موتور می تواند باعث برق در بدن یخچال شود.
  4. خرابی کولر آبی و یخ ساز: مشکلات کولر آبی در یخچال به دلایل مختلفی از جمله کاهش فشار آب ورودی به کولر آبی ، یخ زدن آب در لوله کولر آبی ، گرفتگی فیلتر کولر آبی ، آسیب رساندن به صفحه کولر آبی و کلید ممکن است رخ دهد. .

مشکلات فریزر یخچال وستینگهاوس مربوط به نشت یا کمبود بنزین است. فشار کم آب وارد یخچال ، زیر دمای نرمال فریزر و آسیب رساندن به سنسور فریزر از دلایل آسیب دیدن فریزر وستینگهاوس است.

  1. گرم و سرد نباشید: نشت گاز مبرد ، سو mal عملکرد فن کندانسور ، سو motor عملکرد موتور و عملکرد نامناسب ترموستات می تواند باعث گرم شدن بیش از حد یخچال های وستینگهاوس شود.
  2. یخچال و فریزر با فریزر Westinghouse: قرار دادن یخچال با فریزر در مکانی گرم و مرطوب ، صدمه دیدن لاستیک درب فریزر وستینگهاوس و آسیب دیدن ترموستات یخچال با فریزر از دلایل اصلی یخ زدایی یخچال است.
  3. انجماد غذا: سو mal عملکرد ترموستات ، سو therm عملکرد ترمیستور ، آسیب عمده در یخچال ، شکستن کمک فنر ، خرابی صفحه کنترل دما از جمله دلایل یخ زدگی مواد غذایی در یخچال وستینگهاوس است.
  4. کاملاً کار کرده و خودکار نیست: اجزای معیوب مانند کمپرسور ، پنکه ، ترموستات ، لاستیک دور درب یخچال ، تابلو برق و سطح پایین یخچال و نیاز به تعمیر و سرویس یخچال می تواند باعث کارکرد کامل یخچال و نه خودکار شود.
  5. نمایش کد خطا: نمایش کدهای خطا در نمایشگر یخچال وستینگهاوس راهنمای مفید و بی نظیری برای نیاز به تعمیر است.
  6. درب و یخچال معیوب بسته نمی شوند: در بودن یا نبودن درب یخچال را بررسی کنید ، لولاها و دستگیره های شنل را بررسی کنید ، اگر چیزی در یخچال از بسته شدن درب جلوگیری کرد ، آن را جدا کنید ، داخل درب یخچال نباید با وسایل سنگین پر شود.

رایج ترین کد خطا در ماشین لباسشویی وستینگهاوس

خطا E10 و E11: نمایش این خطا در صفحه نمایش ماشین لباسشویی وستینگهاوس احتمالاً به معنای نقص در صفحه مدار ماشین لباسشویی است.

خطا E13: نمایش این خطا در صفحه نمایش ماشین لباسشویی وستینگهاوس به معنای نشت آب است ، تخته معیوب علت نشت آب است و برای از بین بردن این خطا سیم های ارتباطی و سنسور میکروسوئیچ باید توسط یک متخصص بررسی شود.

خطاها E20 و E21 و E22: نمایش این خطا در صفحه نمایش ماشین لباسشویی وستینگهاوس نشان می دهد که آب ماشین لباسشویی تخلیه نشده است. خرابی پمپ تخلیه و کابلهای ارتباطی دلیل تخلیه نکردن آب است. برای اصلاح این خطا ، شیلنگ تخلیه را بررسی کنید که توسط هیچ چیز مسدود نشده است.

خطا E23: این خطا به دلیل نقص در رله در پمپ ماشین لباسشویی در صفحه ماشین لباسشویی Westinghouse نمایش داده می شود. برای رفع این خطا ، باید سیم کشی را پیدا کنید و بررسی کنید.

خطا E24: نمایش این خطا در صفحه شستشوی وستینگهاوس نشان دهنده تخلیه آب است ، بررسی این خطا ممکن است به دلایل مختلفی از جمله سوunction عملکرد در پمپ تخلیه ، الکترونیک و ولتاژ نادرست رسیدن به قطعه باشد.

خطا E25 و E26: نمایش این خطا در صفحه نمایش ماشین لباسشویی Westinghouse ممکن است به دلیل ایجاد یک رله پمپ در سنسور چرخش باشد. برای اصلاح این خطا ، باید پمپ ماشین لباسشویی بررسی شود و اگر خطای صفحه مدار الکتریکی اصلاح نشده است.

خطا E31: این خطا به دلیل مشکلی در سنسور فشار آب در صفحه ماشین لباسشویی وستینگهاوس نمایش داده می شود ، خرابی صفحه برق دلیل دیگر این خطا است.

خطا E32: این خطا در صفحه ماشین لباسشویی وستینگهاوس ظاهر می شود ، احتمالاً به دلیل نقص در سنسور کالیبراسیون آب است ، اگر مدار برد مدار بررسی شده و معیوب نباشد.

خطا E35 و E38: نمایش این خطا بر روی نمایشگر ماشین لباسشویی وستینگهاوس نشان دهنده کم آبی بیش از حد است ، برای از بین بردن این خطا ، مشکل برد مدار الکتریکی و هیدرواستات را برطرف کنید.

خطا E36: این خطا در صفحه ماشین لباسشویی Westinghouse به دلیل نقص در صفحه مدار لباسشویی نشان داده شده است.

شایع ترین نقص در اجاق های وستینگهاوس

  1. خلبان خلبان بدون دلیل

وقتی پیلوت اجاق گاز تنظیم نشود ، به اندازه کافی گاز دریافت نمی کند و خلبان خاموش می شود ، در این صورت مقدار کمی از محفظه خلبان را می بندد تا مشکل برطرف شود.

  1. تغییر رنگ در شعله های آتش

اجاق گاز با شعله های آبی یک اجاق گاز سالم است. اگر رنگ شعله های اجاق گاز نارنجی یا زرد باشد ، احتمالاً میزان هوای میکسر کمتر است. برای حل این مشکل ابتدا صفحه تنظیم میکسر را باز کرده و سپس فاصله بین نازل و لوله را بررسی کنید ، اگر این فاصله مناسب نیست ، باید فاصله را تنظیم کنید.

  1. استشمام بوی گاز در اطراف اجاق گاز را انجام دهید

سایش یا پارگی شلنگ و همچنین نصب سیلندر گاز برای نشت را بررسی کنید.

  1. پخت یکسان نیست

وقتی اجاق گاز همگن نباشد ، عناصر یا حسگرهای دما ممکن است معیوب باشند. وقتی پخت و پز یکسان نیست ، این قسمت ها را بررسی کنید. اگر سالم هستند و مشکلی ندارند ، جای ظرف ها را روی مشعل اجاق گاز عوض کنید تا غذای شما آماده شود.

  1. گاز به اجاق گاز نمی رسد

وقتی گاز از لوله اصلی به اجاق گاز نرسد ، اجاق گاز کار نمی کند. برای اطمینان از رسیدن گاز به اجاق گاز ، دسته گاز را برگردانید و باز کنید ، یک کبریت یا فندک روشن کنید. اگر روشن نشود ، بنزین وجود ندارد ، سپس یک کبریت یا فندک وجود دارد. آن را روشن کنید و نزدیک آن قرار دهید. اگر گاز روشن نشود ، جریان گاز وجود ندارد. برای حل این مشکل ، باید جرقه های احتراق را بررسی کنید. توجه داشته باشید که رنگ جرقه ها باید سفید مایل به آبی باشد و اگر این جرقه ها نیز زرد یا نارنجی باشند ، شکسته شده و باید جایگزین شوند.

وستینگهاوس

شایع ترین نقص در مایکروویو Westinghouse

  1. 1. مایکروویو روشن نمی شود وستینگهاوس

خرابی سوکت یا خرابی یا خرابی یکی از دلایل روشن نشدن دستگاه است. اگر دستگاه شما روشن نیست ، آن را به پریز دیگری متصل کنید و دوباره سعی کنید آن را روشن کنید.

  1. مایکروویو وستینگهاوس را گرم نکنید

خرابی یا سوختن دیودها ، خازن ها ، آهن ربا ، کلیدهای درب ، آسیب دیدن سیم ها ، ولتاژ و … از دلایل گرم نشدن مایکروویو است ، همچنین وجود خاک و چربی در مایکروویو ، قرار دادن غذای بسیار چرب و قرار دادن مقدار زیادی غذا در مایکروویو می تواند باعث شود غذا را به خوبی گرم نکنید.

  1. صدای بلند مایکروویو وستینگهاوس

وقتی صندوق عقب سینی مایکروویو کثیف شد و سینی به راحتی نمی تواند بچرخد ، سر و صدای زیادی ایجاد می کند و نقص در شافت زیر سینی باعث ایجاد صدای زیادی در مایکروویو می شود.

  1. جرقه مایکروویو وستینگهاوس

پر بودن ظروفی که در مایکروویو قرار می دهید ، آلودگی دستگاه ، استفاده از ظروف فلزی ، اتصال دستگاه دلیل روشن شدن مایکروویو است.

  1. مایکروویو وستینگهاوس

گذاشتن غذا در مایکروویو باعث دود دستگاه می شود. برای جلوگیری از آلودگی ، دستگاه را پس از چندین بار استفاده با محلول آب و جوش شیرین تمیز کنید.

شایع ترین نقص در ماشین ظرفشویی Westinghouse

  1. شامل نمی شود
  2. ماشین ظرفشویی وستینگهاوس: وقتی ماشین ظرفشویی شما شروع به کار نمی کند ، پریز و دوشاخه را بررسی کنید. اگر مشکلی پیش نیاید می تواند به قطعاتی مانند برد مدار ، موتور ماشین ظرفشویی ، میکروسوئیچ ، قفل شکسته درب آسیب برساند و درب بسته نمی شود. از دیگر دلایل وجود ماشین ظرفشویی این وستینگهاوس نیست.
  3. سو button عملکرد دکمه ماشین ظرفشویی Westinghouse: سو mal عملکرد ماشین ظرفشویی ، آسیب رساندن به صفحه مدار الکتریکی ماشین ظرفشویی و آسیب دیدن صفحه لمسی ماشین ظرفشویی باعث از کار افتادن دکمه های دکمه ها یا دکمه های ماشین ظرفشویی می شود.
  4. قفسه های ماشین ظرفشویی وستینگهاوس را برگردانید: قفسه های ماشین ظرفشویی شما هنگام پوسیدگی یا شکستن غلطک های ماشین ظرفشویی یا مسدود شدن قفسه های ماشین ظرفشویی با مواد غذایی و چربی ، حرکت و چرخش ندارند.
  5. درب ماشین ظرفشویی وستینگهاوس بسته نیست: خرابی واشر ، تایر دور درب و لولای درب ، تغییر مکان لولا ، آسیب دیدن قفل درب ماشین ظرفشویی از دلایل بسته نشدن درب ماشین ظرفشویی است.
  6. ظروف را در ماشین ظرفشویی وستینگهاوس خشک نکنید: نقص و نقص در قسمتهایی مانند عنصر و ترموستات ، انتخاب برنامه اشتباه برای تنظیم شستشو از دلایل خشک شدن ظروف در ماشین ظرفشویی وستینگهاوس هستند.

در این مقاله با بهترین نمایندگی تعمیرات وستینگهاوس ملاقات خواهید کرد و امیدواریم از این مقاله استفاده کرده باشید.

منبع

دیدگاه‌ها

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *