آموزش کامل و تصویری تغییر اندازه آیکون ها در ویندوز 10

ما در وب سایت هستیم تک نوع در این پست ، می خواهیم آموزش کامل تغییر اندازه آیکون ها در ویندوز 10 را به شما ارائه دهیم. اگر شما از آن دسته افرادی هستید که می خواهید نمادهای بزرگتر یا کوچکتر در ویندوز خود داشته باشید ، در این مقاله با ما همراه باشید.

همانطور که می دانید ، نمادها وجه تمایز اصلی برنامه ها هستند. گاهی اوقات کاربران می خواهند اندازه آیکون های خود را کاهش داده یا بزرگتر به نظر برسند. خوشبختانه ویندوز 10 هر آنچه را که در این زمینه نیاز دارید به شما می دهد و تنها با چند کلیک می توانید اندازه آیکون ها را در قسمت های مختلف کاهش یا افزایش دهید. در این آموزش ، ما به شما کمک می کنیم به راحتی اندازه آیکون های دسکتاپ ، نوار ابزار و فایل اکسپلورر را تغییر دهید.

نحوه تغییر اندازه آیکون های دسکتاپ ویندوز 10 را بیاموزید

اگر از اندازه آیکون های رومیزی رایانه خود راضی نیستید ، می توانید اندازه آنها را تنها در چند مرحله به سه اندازه مختلف تغییر دهید.

ابتدا روی هر قسمتی از میز کار راست کلیک کنید.

در منوی ظاهر شده ، گزینه View را نگه دارید.

به موسسه خیریه مرجع کمک کنید

با نگه داشتن مکان نما بر روی گزینه View پنجره های جدیدی باز می شود که سه مورد اول اندازه آیکون ها هستند.

گزینه اول کوچک ، دومی متوسط ​​و سوم بزرگ است. تغییرات فقط با کلیک روی یکی از ابعاد به سرعت اعمال می شود.

آموزش کامل و تصویری تغییر اندازه آیکون ها در ویندوز 10

اگر اندازه مورد نظر شما در بین گزینه های نشان داده شده نیست ، نماد ماوس را در هر قسمتی از دسکتاپ نگه دارید. اکنون می توانید با نگه داشتن کلید Ctrl و چرخاندن چرخ ماوس ، اندازه آیکون ها را تغییر دهید. در این حالت ، می توانید بدون محدودیت ، اندازه آیکون ها را متناسب با نیاز خود تغییر دهید.

آموزش تغییر اندازه آیکون ها در نوار ابزار

ویندوز 10 به شما امکان می دهد اندازه آیکون ها را در نوار ابزار تغییر دهید. اما این اندازه ها به اندازه کوچک محدود می شوند.

برای انجام این کار ، روی قسمت خالی نوار ابزار راست کلیک کنید و وقتی منو ظاهر شد ، روی گزینه کلیک کنید نوار وظیفه روی تنظیمات کلیک کنید.

آموزش تغییر اندازه آیکون ها در نوار ابزار

وقتی صفحه تنظیمات نوار ابزار باز می شود ، دکمه های Use small on the taskbar را روی ON قرار دهید.

آموزش تغییر اندازه آیکون ها در نوار ابزار

اکنون می توانید ببینید که اندازه نمادهای نوار وظیفه شما در حال کوچک شدن است.

آموزش کامل و تصویری تغییر اندازه آیکون ها در ویندوز 10

برای بازگرداندن آیکون ها به حالت قبلی ، کافی است گزینه Use Small Buttons در نوار وظیفه را به OFF برگردانید.

نحوه تغییر اندازه آیکون های Windows 10 File Explorer را بیاموزید

می توانید اندازه آیکون های Windows File Explorer خود را تغییر دهید. تغییر اندازه آیکون های این بخش بسیار ساده است و به سه اندازه کوچک ، متوسط ​​و بزرگ تقسیم می شود.

اولین جستجوگر فایل باز کن. همچنین می توانید از میانبرهای صفحه کلید Windows + E برای باز کردن File Explorer استفاده کنید.

آموزش کامل و تصویری تغییر اندازه آیکون ها در ویندوز 10

برگه View را کلیک کنید.

آموزش کامل و تصویری تغییر اندازه آیکون ها در ویندوز 10

در گروه Layout می توانید اندازه آیکون ها را به راحتی تعیین کنید.

تغییر اندازه آیکون های File Explorer

اگر اندازه مورد نظر خود را در لیست نمی بینید ، فقط روی نماد ماوس در هر قسمت کلیک کنید جستجوگر فایل چسباندن ، حالا کلید ctrl را نگه دارید و غلطک ماوس را بچرخانید تا اندازه شود آیکون تغییر کرده و می توانید آنها را در اندازه دلخواه تنظیم کنید.

نتایجی که اظهار شده

خوشبختانه ویندوز 10 دارای امکانات و ابزارهای سفارشی سازی کافی است رابط در اختیار کاربران خود قرار می دهد. در این پست سعی کردیم آموزش کامل تغییر اندازه آیکون ها را ارائه دهیم ویندوز 10تا در اختیار شما قرار دهد. وب سایت تک تیپ در سایر مقالات خود سعی می کند آموزش های کاملتری برای سفارشی سازی قسمت های مختلف در اختیار شما قرار دهد.

منبع

دیدگاه‌ها

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *