آموزش جامع تاثیرات فارسی برای ارتقای مهارت انیمیشن

در این مقاله ما بهترین خواهیم بود آموزش جامع بعد از افکت فارسی و زبان انگلیسی را در قالب یک پست حرفه ای معرفی کنید تا بتوانید بر اساس نیاز و علاقه خود بهترین آموزش را انتخاب کنید.

یادگیری از بهترین آموزش های After Effects مهارت های شما را در نرم افزار قدرتمند و انعطاف پذیر Adobe افزایش می دهد. هم برای مبتدیان و هم برای حرفه ای ها، بسته آموزشی گسترده موجود درک شما را از جلوه های بصری، ترکیب بندی و گرافیک بهبود می بخشد.

Adobe After Effects نرم‌افزار استاندارد صنعتی است که دارای ویژگی‌هایی برای ایجاد همه چیز از متن ردیابی شده ساده تا ترکیب استریوی سه بعدی کامل است. این نرم افزار توسط اکثر گرافیست های VFX، سه بعدی و متحرک و همچنین انیماتورها استفاده می شود – که همه آنها می توانند از تمام ورودی های ارائه شده توسط Wise Internet استفاده کنند. لیست ما حاوی بهترین درس های موجود برای این نرم افزار است.

ما این آموزش‌ها را در بخش‌هایی دسته‌بندی کرده‌ایم تا بتوانید آنچه را که نیاز دارید پیدا کنید. مبتدیان با رابط کاربری و عملکردهای اساسی آشنا می شوند، در حالی که درس های زیر می توانند تکنیک هایی مانند انتقال شخصی و تثبیت چرخش را آموزش دهند.

اگر نرم افزار را ندارید می توانید After Effects را دانلود و نصب کنید اینجا درس میخونم

افتر افکت چیست؟

Adobe After Effects اپلیکیشنی برای ایجاد موشن گرافیک و جلوه های ویژه است که در فیلم ها، محتوای آنلاین و ارائه ها استفاده می شود. افتر افکت در رایانه های Mac OS و Windows در دسترس است. افتر افکت به طور گسترده ای در پس از تولید فیلم و تلویزیون برای ایجاد جلوه های ویژه، انیمیشن ها و ترکیب های ویدئویی استفاده می شود. پروژه های افتر افکت را می توان در تلویزیون، ویدئو، وب، نمایشگاه های فروشگاه ها و دکه های روزنامه فروشی استفاده کرد. افتر افکت بخشی از Adobe Creative Cloud است

آموزش جامع بعد از افکت فارسی

از After Effects می توان برای طراحی عناوین، ایجاد شخصیت های کارتونی و اعمال انیمیشن استفاده کرد. اگرچه می تواند همه این کارها را انجام دهد، اما مانند نرم افزار ویرایش ویدیو نیست. این برنامه بهتر است برای اعمال افکت ها پس از ویرایش فیلم یا ایجاد انیمیشن های گرافیکی و حرکتی استفاده شود. این یک ابزار داستان سرایی است که انیمیشن های بصری جذابی را ایجاد می کند که با هر محیطی ترکیب می شود تا ارائه، داستان، تصویر یا حال و هوا را بهبود بخشد. این موارد را می توان در آموزش جامع بعد از افکت فارسی درس میخونم

نحوه استفاده از افتر افکت

برنامه های اصلی افتر افکت به سه دسته انیمیشن، افکت و ترکیب بندی تقسیم می شوند.

نوع انیمیشنی که عمدتاً برای افترافکت استفاده می شود به عنوان Motion Graphics شناخته می شود که شامل حرکت و حرکت اشیاء ثابت سنتی مانند لوگو، متن و سایر عناصر گرافیکی است.

نوع افکت‌ها که گاهی جلوه‌های بصری (VFX) نامیده می‌شود، در فیلم‌ها و ویدیوها کاملاً شناخته شده است. افزودن برف به یک صحنه ویدیویی، ایجاد آتش یا آب، مایع به نظر رسیدن اشیا نمونه هایی از عواقب آن هستند و شما می توانید از After Effects برای ایجاد این جلوه های بصری در ویدیوی خود استفاده کنید.

افتر افکت همچنین برای ترکیب دیجیتال استفاده می شود که شامل مونتاژ چندین ویدیو در یک محصول است. چه ویدیوها روی هم چیده شوند یا در گوشه های جداگانه صفحه نمایش، افتر افکت به شما امکان می دهد چندین ویدیو را در یک ترکیب ترکیب کنید.

چه کسی از After Effects استفاده می کند؟

افتر افکت توسط هنرمندان بصری، آژانس های تبلیغاتی، کارگردانان ویدئو، ویرایشگرهای ویدئو، طراحان بصری، متخصصان رسانه های اجتماعی، تولیدکنندگان ویدئو، طراحان گرافیک، متخصصان UX و انیماتورها استفاده می شود. کسب مهارت در After Effects از آموزش عمیق و استفاده عملی حاصل می شود.

After Effects نرم افزار استاندارد صنعتی برای ایجاد گرافیک با حرکت و جلوه های بصری است و می توان آن را به تنهایی یا به عنوان بخشی از Adobe Creative Cloud خریداری کرد.

آموزش جامع بعد از افکت فارسی

آموزش جامع بعد از افکت فارسی

اگر قصد دارید بیشتر بخوانید آموزش جامع بعد از افکت فارسی و زبان انگلیسی را بیاموزید با ما همراه باشید.در این مقاله قصد داریم بهترین آموزش در بخش ها و هنرهای مختلف کار با نرم افزار افترافکت را ارائه دهیم تا دسترسی سریع تری به این مباحث داشته باشید و سرعت یادگیری خود را افزایش دهید.

1- آموزش افتر افکت

در این ویدیوی کامل، ویرایشگر و فیلمبردار مستقل فیلم جک کول، با دانش و اشتیاق فراوان، افتر افکت چیست و چگونه از آن استفاده کنید، توضیح می دهد. این نه تنها یک درس است، بلکه یک دوره کامل نیز می باشد، زیرا این درس بیش از 11 ساعت است و با اصول اولیه کار با نرم افزار شروع می شود، طرح بندی ها را معرفی می کند، ترکیب ایجاد می کند و سپس به سراغ درس ها می رود. افترافکت پیشرفته تر می شود. او در دو دقیقه اول فیلم را با برنامه درسی توضیح می دهد یا می توانید تمام درس ها و برنامه ها را در صفحه پیدا کنید. یوتیوب و خواندن.

آموزش جامع بعد از افکت فارسی

اگر می خواهید همین درس را به زبان فارسی به صورت جامع ببینید، می توانید درس مقدماتی را در سایت فرادرس مشاهده کنید که در زیر قرار می دهیم.

2- آموزش جامع انیمیشن با افکت های بعدی

هنگامی که اصول اولیه را درک کردید، می توانید سبک های مختلف انیمیشن را با After Effects CC ایجاد کنید. این آموزش مقدماتی انیمیشن برخی از بهترین نکات انیمیشن در After Effects را با اصول اولیه تشریح می کند. همچنین مکانی عالی برای یافتن آموزش های After Effects برای مبتدیان است. این فیلم آموزشی به شما نشان می دهد که چگونه یک خط را در After Effects از نقطه ای به نقطه دیگر روی نقشه جابجا کنید.
این آموزش کاملاً محتوا محور بوده و توسط استاد خسروی به صورت اختصاصی برای سایت فرادرس تهیه شده است. این آموزش به شما یاد می دهد که چگونه موشن گرافیک بسازید. برای دیدن آموزش روی لینک زیر کلیک کنید.

3 مقدمه ای بر افزونه های افتر افکت

آموزش جامع بعد از افکت فارسی

برای اینکه در این مقاله کاملاً بهترین باشید آموزش جامع بعد از افکت فارسی ما این بخش را برای شما داریم، بدون دانستن افزونه های افتر افکت و نحوه استفاده از آنها نمی توانید متخصص شوید.

اگر اصول اولیه After Effects را یاد گرفته اید و می توانید به صورت اصولی با آن کار کنید، بهتر است با پلاگین های کاربردی مختلف آن آشنا شوید تا بتوانید سرعت طراحی و افکت های خود را افزایش دهید. این آموزش نیز توسط فرادرس ارائه شده است و به طور کامل انواع مکمل های ضروری و پرکاربرد افتر افکت را توضیح می دهد.

این آموزش را نیز در زیر برای شما قرار داده ایم تا بدون هیچ مشکلی به آن دسترسی داشته باشید.

بهترین روش آموزش جامع افترافکت به زبان فارسی چیست؟

راه های زیادی برای یادگیری افتر افکت وجود دارد! برخی سریع هستند، برخی آهسته هستند، برخی آسان هستند، برخی می توانند چالش برانگیز باشند، و برخی می توانند رایگان یا پولی باشند. در اینجا چند راه برای شروع مطالعه افترافکت وجود دارد.

1. آموزش در سایت یوتیوب

آموزش جامع بعد از افکت فارسی

یوتیوب یک منبع شگفت انگیز برای یادگیری بسیاری از چیزهای جدید است. صدها هزار نفر می خواهند دانش خود را به اشتراک بگذارند. این خبر بسیار خوبی برای کسانی است که به دنبال آموزش رایگان هستند، اما معمولاً این آموزش ها به زبان انگلیسی انجام می شود و آموزش جامعی در مورد عواقب آن به زبان فارسی وجود ندارد، اما آموزش های کوتاه و مختص به مواردی وجود دارد که به شما کمک می کند افتر افکت را بهتر یاد بگیرید.

2. آموزش شخصی

مدارس هنر سالهاست که به عنوان مکانی برای آموزش عالی، انواع هنرها شناخته شده اند. می توانید از مدارس موجود دیدن کنید و در دوره های آموزش جامع فارسی افترافکت شرکت کنید. چندین مدرسه وجود دارند که افترافکت را به عنوان گواهی یا به عنوان بخشی از گواهینامه برای تولید ویدیو ارائه می دهند. یکی از مشکلات اصلی این مدارس هزینه دوره های آنهاست که همه نمی توانند در آن شرکت کنند.

3. یادگیری آنلاین

یکی از بهترین روش های آموزش جامع افترافکت به زبان فارسی استفاده از آموزش آنلاین است، این آموزش ها معمولا کم هزینه و در برخی موارد رایگان هستند، سایت فرادرس یکی از بهترین مجموعه های آموزش آنلاین در تمامی رشته های دانشگاهی می باشد.هنر، کامپیوتر و آموزش درجه یک و حرفه ای. استفاده از این نوع آموزش معمولا ارزان بوده و شامل به روزترین منابع آموزشی می باشد. برای مشاهده دروس این سایت می توانید به لینک زیر مراجعه نمایید.

منبع

دیدگاه‌ها

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *